پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

قسمت 4 بی گناه: انتشار عکس های خصوصی دختران

قسمت 4 بی گناه: انتشار عکس های خصوصی خانم ها ویدیو: سکانس حساس قسمت چهارم سریال بی گناه با بازی مهران احمدی: عکس های خصوصی دخترها رو در لپ تاپش آرشیو می کرد تا...

قسمت چهارم سریال بی گناه

قسمت 4 بی گناه: انتشار عکس های خصوصی خانم ها

سکانس های جذاب بی گناه

 

ویدیو: سکانس حساس قسمت چهارم سریال بی گناه با بازی مهران احمدی: عکس های خصوصی دخترها رو در لپ تاپش آرشیو می کرد تا…

 

بی گناه، نام جدیدترین سریال نمایش خانگی به کارگردانی امیر حسین ترابی است که از روز 6 شهریور ماه 1401 آغاز به پخش کرده است. یک سریال درام / خانوادگی فامیلی قصه گو و تماشایی.

بهمن مردانی برای کشف راز آن چه بیست و پنج سال قبل باعث فرار او به خارج از کشور شده بود به ایران باز می‌گردد، خانواده رشید فرشباف استاد مشهور طراحی فرش را در موقعیت تازه‌ ای قرار می‌دهد، موقعیتی بسیار عجیب…

در سریال بی گناه مهران احمدی، محسن کیایی، شبنم مقدمی، مسعود رایگان , ماهور الوند , ویشکا آسایش , مهرانه مهین ترابی, آتیلا پسیانی, نسرین نصرتی, هدیه بازوند, دنیا مدنی, رویا تیموریان, آتیلا پسیانی  به ایفای نقش پرداخته اند.

لازم به ذکر است که این سریال جذاب ساعت 08:00 یک شنبه هر هفته در سایت کول دانلود پخش می شود. توصیه اکید داریم که تماشای بی گناه را از دست ندید.

 

در قسمت 4 سریال بی گناه که مورخ 27 شهریور 1401 پخش شد، سرانجام ماجرای سرقت و دزدی لپ تاپ مشخص می شود. سارق که فردی جوان بوده است عنوان کرد که این کار را در راستای کمک به دختران تحت ستم انجام داده است!

 

در ادامه شما می توانید این ویدیو را که برگرفته از پیج اینستاگرام کول دانلود می باشد، تماشا کنید! پیشنهاد می کنیم که حتما به پیج ما بپیوندید تا در جریان آخرین اخبار فیلم ها و سریال های شبکه نمایش خانگی قرار بگیرید.

دانلود سریال بی گناه

> دانلود سریال بی گناه

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5473 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟