پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

تقابل حامد و نوید در سریال گناه فرشته

تقابل حامد و نوید در سریال گناه فرشته

ترکیب حضور امیر آقایی و شهاب حسینی در دو قطب مختلف، که می تواند به جذابیت های این اثر بیفزاید. حامد تهرانی با بازی شهاب حسینی در نقش وکیل، ضمن آشنا شدن با پرونده قتل عشیری سعی کرده در سمت درست ماجرا بایستد و از مظلوم دفاع کند. پرونده ای که در آن وکیل، فقط مدافع حقوق موکلش نیست بلکه در رنج او هم شریک است و پرونده قتل مادرش به آن گره خورده است. از سوی دیگر او و همسرش وکالت دو سوی ای پرونده را به عهده گرفته اند و این می تواند یک تهدید برای زندگی مشترک آن ها باشد. از سوی دیگر امیر آقایی در نقش نوید عشیری، سوی دیگر این قصه است و کشمکش های حامد با نوید تقابل خیر و شر را پررنگ تر می کند.

بنا بر گزارش کول دانلود ، سریال گناه فرشته یکی از ملودرام های هیجان انگیز نمایش خانگی است که با نمایش اولین قسمت آن، ثابت کرد روزهای پراتفاقی در انتظار این سریال است.

این سریال همانند دیگر آثار عنقا که در مقام فیلمنامه نویس حضور داشت، با یک التهاب و شوک آغاز شد؛ قصه آن درمورد قتل مردی توسط خدمتکار زن جوان خانه است که داستانی پیچیده را رقم می زند.

 

جدال حامد تهرانی و نوید عشیری

حامد تهرانی با بازی شهاب حسینی در نقش وکیل، ضمن آشنا شدن با پرونده قتل عشیری سعی کرده در سمت درست ماجرا بایستد و از مظلوم دفاع کند. پرونده ای که در آن وکیل، فقط مدافع حقوق موکلش نیست بلکه در رنج او هم شریک است و پرونده قتل مادرش به آن گره خورده است. از سوی دیگر او و همسرش وکالت دو سوی ای پرونده را به عهده گرفته اند و این می تواند یک تهدید برای زندگی مشترک آن ها باشد. از سوی دیگر امیر آقایی در نقش نوید عشیری، سوی دیگر این قصه است و کشمکش های حامد با نوید تقابل خیر و شر را پررنگ تر می کند.

حامد تهرانی که در پرونده های حقوقی صاحب نام است، مدافع حقوق مظلوم است و تلاشش بر این است که حتی در مهم ترین پرونده هایی که در دستانش است جانب انصاف را رعایت کند. همین ویژگی حامد تهرانی باعث می شود تا در همان قسمت اول درگیر پرونده قتل عشیری شود و با فرشته آشنا شده و سعی کند وکالت او را قبول کند. قتل عشیری، آن هم در شب سالگرد مرگ مادر حامد و ارتباط مرگ مشکوک مادر حامد با عشیری که مربوط به اتفاقات سال 88 است، نشان از یک داستان پر پیچ و خم و تو در تو دارد.

حامد تهرانی با پذیرفتن وکالت فرشته، رسما وارد یک بازی جدی شد. بازی ای که او برای از بین بردن نام عشیری دستاویز محکمی همچون بی گناهی فرشته پیدا کرده است. او حتی قید زندگی شخصی اش را هم زده است و بخاطر مرگ مادرش که امیر عشیری را مقصر می داند، حاضر است تا پای همه چیز پیش برود. نوید عشیری دیگر به دنبال انتقام گرفتن از فرشته نیست و ماجرای قصاص فرشته تنها یک بازی برای از بین بردن خانواده تهرانی است.

 

دانلود سریال گناه فرشته

 

سکانس جنجالی تقابل حامد و نوید در قسمت سوم

تقابل نوید عشیری و حامد تهرانی در قسمت سوم و در سکانس پایانی، نوید یک جدال میان خیر و شر را می دهد. حالا دیگر مخاطب مشتاق آن است که کش مکش های این پرونده و رازهای پشت پرده آن را به خوبی جست و جو کند که باید دید آیا سریال گناه فرشته تنها درباره یک پرونده قتل است و یا با ورود وکیل کارکشته ای چون حامد تهرانی شاهد برملا شدن رازها و فسادهای دیگری هستیم!

دو خانواده ثروتمند که بر سر موضوعاتی نظیر عشق و عاشقی و پول، سال ها پیش به جان یکدیگر افتاده و مرگ یکی از اعضای خانواده طرفین، سبب ایجاد کینه و دشمنی میان آن ها شده که تشکیل پرونده فرشته سبب می شود تا فرزندان این خانواده، هر یک با کینه و خشم افسار گسیخته ای نسبت به هم باری دیگر رو در روی هم قرار گرفته و برای تصاحب آنچه که تصور می کنند حقشان است، نبردی را رقم می زنند که نقطه عطفی را در داستان رقم می زند.

همه نشانه ها حکایت از طراحی حامد عنقا برای شکل گیری یک دوقطبی میان کاراکتر نوید عشیری و حامد تهرانی دارد. نوید با وجود ظاهر مستبدانه، به دنبال چالش با خانواده تهرانی است.

 

مرحله ای جدید از تقابل در قسمت پنجم

در طی سکانس هایی در قسمت پنجم، به این نکته اشاره شد که گویا نوید در قتل پدرش دست داشته است و در یکی از سکانس ها فرشته به حامد می گوید که وکیلش ابتدا بسیار پیگیر بوده و حتی شواهدی مبنی بر بی گناهی او پیدا کرده بود. در سکانسی دیگر وکیل سابق فرشته به نوید می گوید که از او پول گرفته تا ماجرای قتل پدرش کش پیدا نکند. در سکانسی دیگر می بینیم که نوید مقابل فروزان قرار می گیرد و به او می گوید که اشتباه پدرش، شریک کردن فروزان با او بوده و فروزان هم به او می گوید که آن ها با هم در یک کشتی سوارند و او را تهدید می کند.

در قسمت پنجم رد و نشانی از مانیا، تنها شاهد پرونده هم به میان می آید که آن هم تهدیدی برای نوید است و یک قدم حامد را به هدفش نزدیک می کند. حالا با رو شدن این ماجرا، قدرت حامد مقابل نوید تا حد زیادی افزایش پیدا کرده و این جدال وارد مرحله جدیدی شده است.

 

 

دانلود سریال گناه فرشته

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 56 مطلب )

ادمین (ویولنیست)

لیلا هستم. ۲۲ سالمه و نویسنده حواشی و اخبار سینمایی در سایت کول دانلود. علاقه زیادی به فیلم و سریال دارم و ژانر تاریخی و ژانر اکشن از ژانرهای مورد علاقم هستن.

برچسب ها :

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟