پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

حمله مجری ارزشی به گلزار: مگر ما اوسکول نظام مقدسیم؟!

3/5

حمله شهبازی به گلزار: مگر ما اوسکول نظام مقدسیم؟!

محمدرضا شهبازی مجری که در چندین ماه گذشته حضور پررنگی در صدا و سیما داشته پس از اخبار جدید در خصوص راه یابی محمدرضا گلزار به تلویزیون از کار کناره گیری و به او و سیاست های تی وی با لحنی تند و نیش دار انتقاد کرد!

حمله محمدرضا شهبازی به گلزار

حمله شهبازی به گلزار: مگر ما اوسکول نظام مقدسیم؟!

محمدرضا شهبازی مجری که در چندین ماه گذشته حضور پررنگی در صدا و سیما داشته پس از اخبار جدید در خصوص راه یابی محمدرضا گلزار به تلویزیون از کار کناره گیری و به او و سیاست های تی وی با لحنی تند و نیش دار انتقاد کرد!

 

وی در 9 ماه گذشته به گفته خود به سبک های زندگی خلاف تایید، حمله کرده و برنامه اجرا کرده بود. در روزهای گذشته اخباری مبنی بر قرارداد رضا گلزار با تی وی پخش شده بود که او قرار بود برنامه پانتولیگ را اجرا کند که حالا شهبازی مدعی شده است که وی برای هر قسمت از این برنامه  400 میلیون دستمزد می گیرد. همچنین مجری دیگری که به صدا و سیما راه یافته بود رضا رشیدپور است که مشخص نیست که نفر دوم مورد حمله او که مجری پروازی از کیش خوانده شده بود و حقوق 200 و 200 میلیونی برای هر قسمت برنامه اش می گیرد، رشیدپور است یا خیر؟

 

جزییاتی درباره مسابقه پانتولیگ

«جواد فرحانی» تهیه‌کننده برنامه: برنامه پانتولیگ ، یک مسابقه تلویزیونی با محوریت پانتومیم است که در آن شرکت‌کنندگان در قالبی جذاب و سرگرم‌کننده با هم رقابت می‌کنند.

 

 

محمد رضا شهبازی کیست؟

محمد رضا شهبازی متولد 16 خرداد 1365 در تهران بازیگر،طنزپرداز، نویسنده طنز و مدیر سایت راه راه و مجری و گوینده تلویزیون اهل ایران است. او یکی از مجریان انقلابی و طنزپردازان ایرانی است که دارای کاردانی مهندسی معدن و کارشناسی معارف اسلامی است، اما از دوران نوجوانی وارد عرصه فرهنگی و طنز شده است.

 

 

 

3/5

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5473 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟