پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

خلاصه داستان اپیزود 1 سریال هفت

خلاصه داستان قسمت اول سریال هفت

خلاصه داستان و ماجراهای اتفاق افتاده در قسمت اول سریال هفت: افتتاحیه سریال هفت بسیار دلنواز و باشکوه انجام می گیرد. سکانسی که با حمل و جابجایی چندین زندانی به دادسرا دنبال می شود. بازیگران سرشناسی چون نازنین بیانی، مینا ساداتی و... مشخص نیست که این فلش بکی به گذشته ست و یا این که...

خلاصه قسمت اول هفت

خلاصه داستان قسمت اول سریال هفت

دانلود کامل هفت

 

خلاصه داستان و ماجراهای اتفاق افتاده در قسمت اول سریال هفت: افتتاحیه سریال هفت بسیار دلنواز و باشکوه انجام می گیرد. سکانسی که با حمل و جابجایی چندین زندانی به دادسرا دنبال می شود. بازیگران سرشناسی چون نازنین بیانی، مینا ساداتی و… مشخص نیست که این فلش بکی به گذشته ست و یا این که…

 

 

اینفو و بیوگرافی سریال هفت

 

📌 ژانر: جنایی / هیجان انگیز

کستینگ و بازیگران:

 ,  , ,  ,  ,  ,  ,  ,  , 

کارگردان: کیارش اسدی زاده

 

 

هفت – Seven محصول سال 1399 که از 23 آبان ماه 1402 به وسیله وبسایت کول دانلود در شبکه نمایش خانگی پخش شد، به تهیه کنندگی، نویسندگی و کارگردانی: کیارش اسدی زاده تولید و ساخته شده است. شما می توانید به وسیله وبسایت کول دانلود جهت دانلود و یا تماشای این سریال اقدام کنید.

 

 

دانلود قسمت اول هفت

 

📄 خلاصه داستان قسمت اول 1 هفت:

 

افتتاحیه سریال هفت بسیار دلنواز و باشکوه انجام می گیرد. سکانسی که با حمل و جابجایی چندین زندانی به دادسرا دنبال می شود. بازیگران سرشناسی چون نازنین بیانی، مینا ساداتی و…

مشخص نیست که این فلش بکی به گذشته ست و یا این که سکانسی درباره آینده کارکترهای سریال است. این موضوع به ویژه هنگامی بیشتر عیان می شود که در سکانس بعد که مربوط به استارت سریال پس از تیتراژ است و همه این کارکترها در کمپی طبیعتگردی مشغول تفریح و خوش گذرانی هستند. در نهایت همین دورهمی باعث آشنایی و روابط بین افراد می شود.

یکی از پسرها از دختری که استاد زبان فرانسوی ست خوشش می آید. بی درنگ از مکان و زمان کلاس های او اطلاع پیدا می کند و سر کلاس ها حضور پیدا می کند. فرد دیگر نیز از علایق نازنین بیاتی مطلع می شود و در روزی که او در کلیسا است به نزد او می رود و در کنار وی می نشیند. شخص دیگر که به باران (با بازی مینا ساداتی) علاقمند شده است در فروشگاهی زنجیره ای و بزرگ از میکروفون آن جا، باران را خواستگاری می کند. خواستگاری باشکوهی که با تشویق حضار و سایر مشتری های فروشگاه همراه می شود.

آیتم های پیاپی و زیاد اگر چه هر کدام مفرح و کاربرپسند و شاد هستند ولی پرش های فراوان باعث از هم گسیخته شدن انسجام محتوایی داستان سریال می شود. ولی از جایی به بعد همه این افراد بهم وصل شده و به نظر می رسد که تا حدودی این ضعف جبران می شود.

مثلا در ادامه مشخص می شود که همه این افراد در واقع هم دوره ای و دانشجو هستند. دانشجوهایی که اسم گروهشان را هفت گذاشته اند. آن ها در اطراف دانشگاه کافه رستورانی را تشکیل داده اند و در آن جا با یکدیگر همکاری می کنند. در دورهمی ها و جشن های گروه شرکت می کنند و با یکدیگر ساعات خوشی را می گذرانند.

اردلان، شخصی از گروه هفت پدرش را در اثر اتفاقی که هنوز به روشنی مشخص نیست در زندان می بیند و در واقع او کافه را برای تامین مخارج آزادی پدرش افتتاح کرده است و حتی سایر افراد تیم از حق و حقوق و درآمد خود گذشته اند تا بتوانند موجبات آزادی پدر اردلان را فراهم کنند.

در ادامه مشخص می شود که دلیل زندان رفتن پدر اردلان به چه سبب بوده است. به گفته مادر محمد، زمانی که پسرش در بیمارستان بوده وی فوت می کند، پدر اردلان فوت محمد را بر اثر سهل انگاری و قصور پزشکی می داند. به همین منظور با رییس بیمارستان درگیر شده و وی را از پشت بام بیمارستان به پایین پرت کرده و باعث مرگ وی می شود.

در یکی از همین روزها به افراد تیم از سوی شخص متمولی بابت مراسم بزرگ و جشنی که در کردان تدارک دیده اند بهشان پیشنهاد وسوسه انگیزی می شود. در ازای یک روز پذیرایی و انجام مراسم هزینه و دراند ده شب آن ها را پرداخت می کنند. همه افراد گروه به جز اردلان با این موضوع موافق هستند ولی اردلان زیر بار نمی رود و ابراز می کند که سهم همه افراد تیم را هم می دهد.

در همین هنگام است که همسر اردلان خبر از وجود خیری می دهد که همه هزینه آزادی پدرش را متقبل می شود. در نتیجه اردلان مسرور از این اتفاق پیشنهاد مراسم را می پذیرد. سرانجام روز موعود فرا می رسد و اعضای تیم به مهمانی می روند.

مراسم جشن مذکور ظاهرا به باشکوهی هر چه تمام تر برگزار می شود. این مهمانی که به وسیله مهدی هاشمی تدارک و میزبانی می شود با حضور مهمان های پرشمار و متمول انجام می شود. گروه هفت در پذیرایی، شور و هیجان، موزیک لایو و رقص و آواز سنگ تمام می گذارند. هاشمی از این گروه تشکر می کند ولی این همه ماجرا نیست. اعضای هفت، صبح در همان محل از خواب بلند شده و هر کدام آشفته و بی اطلاع از اتفاقات پایانی دیشب هستند. هنوز بر هیچ کس مبرهن نیسن که در انتهاس جشن چه اتفاقاتی روی داده است ولی در همین حال جسد اردلان پیدا می شود. اتفاقی که همه اعضای گروه را در بهت فرو می برد.

این که در این شب به جز به ارسلان آسیبی وارد نشده است و همگی اعضای هشت نفره گروه هفت در صحت و سلامت هستند جای پرسش دارد. البته معما از جایی حل می شود که به ماجرای کشته شدن رییس بیمارستان برگردیم. به نظر می رسد که این فرد از این طریق از پدر اردلان انتقام گرفته است. قسمت اول هفت در این جا پایان می یابد و این پرسش را در ذهن بیننده باقی می گذارد که دلیل خصومت خان (مهدی هاشمی) با اردلان بر سر مرگ رییس بیمارستان است؟ اگر بدین گونه است پس چه ارتباطی بین خان و آن رییس است. یا در حالت دوم کلا این خصومت بر سر مسایل دیگری ست.

 

حال باید دید که در قسمت 2 سریال هفت چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. در این جا شما را دعوت به تماشای قسمت دوم هفت می کنیم.

همچنین می توانید در پیج اینستاگرام کول دانلود سکانس هایی از این سریال را تماشا کنید!

 

 

دانلود سریال هفت

دانلود سریال هفت

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5473 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 1 )

  1. جابر
    جابر

    و در واقع او کافه را برای تامین مخارج آزادی پدرش افتتاح کرده است. خب این غلطه کاملا. تصمیم کافه قبل از زندانی شدن پدرش بوده

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟