پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

خلاصه داستان قسمت ششم سریال سرگیجه

خلاصه داستان قسمت ششم سریال سرگیجه

خلاصه داستان و ماجراهای اتفاق افتاده در قسمت ششم 6 سریال سرگیجه: افراد ناشناسی که طی روزهای گذشته در حال ارسال عکس و فیلم از جنازه بهرام بودند با فریبا تماس می‌گیرند و در قبال تحویل جنازه بهرام خواستار دریافت مبلغ ۵۰۰ میلیون می‌شوند!

خلاصه قسمت ششم سرگیجه

خلاصه داستان قسمت ششم سریال سرگیجه

دانلود کامل سریال سرگیجه

 

خلاصه داستان و ماجراهای اتفاق افتاده در قسمت ششم 6 سریال سرگیجه: افراد ناشناسی که طی روزهای گذشته در حال ارسال عکس و فیلم از جنازه بهرام بودند با فریبا تماس می‌گیرند و در قبال تحویل جنازه بهرام خواستار دریافت مبلغ ۵۰۰ میلیون می‌شوند!

 

 

اینفو و بیوگرافی سریال سرگیجه

📌 موضوع:درام | رازآلود

کارگردان: بهرنگ توفیقی است.
کستینگ و بازیگران سریال سر گیجه:
حامد بهداد، رعنا آزادی‌ور، هومن سیدی، هادی حجازی‌فر، شبنم مقدمی، علی عمرانی، مهراوه شریفی‌نیا، پیام دهکردی، ژرژ هاشم‌زاده، فرید سجادی حسینی، عرفان ناصری، مریم شیرازی، میلاد معیری و…

 

پیمان (حامد بهداد) پس از یک سوتفاهم خانوادگی با کامران (هادی حجازی فر) درگیر می شود. درگیری که اگرچه به واسطه وکیل شرکت یعنی فریبا (رعنا آزادی ور) بوده است، ولی داستان را به سمت و سویی دیگر می برد که بی بازگشت است. گمان ها به این سمت می رود که پیمان کامران را کشته. ماجرایی که شاید به قیمت زندگی پیمان تمام شود.

 

سرگیجه – Sargijeh محصول سال 1401 که از 26 دی ماه 1401 به وسیله وبسایت کول دانلود در شبکه نمایش خانگی پخش شد، به تهیه کنندگی: مهدی بدرلو، نویسندگی: محمد منعم و کارگردانی: بهرنگ توفیقی تولید و ساخته شده است. این سریال که در سکوت کامل خبری مراحل ساخت را سپری کرده بود، بدون تبلیغات و اخبار از پیش تعیین شده، به یک باره آغاز به پخش کرد. شما می توانید به وسیله وبسایت کول دانلود جهت دانلود و یا تماشای این سریال اقدام کنید.

 

 

دانلود قسمت ششم سرگیجه

 

 

📄 خلاصه داستان قسمت 6 سرگیجه:

در قسمت ششم سریال سرگیجه افراد ناشناسی که طی روزهای گذشته در حال ارسال عکس و فیلم از جنازه بهرام بودند با فریبا تماس می‌گیرند و در قبال تحویل جنازه بهرام خواستار دریافت مبلغ ۵۰۰ میلیون می‌شوند.
پیمان و فریبا در تکاپوی جور کردن مبلغ مورد نظر هستند اما در ادامه شاهد هستیم که قرار است همه چیز طبق نقشه و برنامه ریزی پیمان پیش برود.

پیمان بر اساس زمان و مکانی که دریافت می‌کند کیف پول را در سطل زباله پرتاب می‌کند و با هماهنگی ای که با یکی از دوستانش انجام داده و او را مامور کرده که از دور مراقب اوضاع باشد منتظر خبر می‌ماند.
بعد از طی ساعت های مدید انتظار به سر می‌رسد و تعقیب اشخاص مورد نظر توسط (دیلمی) دوست پیمان آغاز میشود اما آنها که متوجه حضور و تعقیبشان شده بودند با زیر گرفتن دیلمی او را نقش بر زمین می‌کنند و موفق به فرار می شوند.

ارتباط پیمان و دیلمی در طول مسیر باعث می‌شود پیمان خود را سریع به موقعیت مورد نظر برساند و با اطلاعات دیلمی افراد مورد نظر توسط پیمان شناسایی می‌شوند.
در این لحظات تعقیب و گریز پیمان آغاز می‌شود و در نهایت با پیدا کردن محل اسکان و ورود به داخل خانه پیمان با صحنه ای شوک آور رو به رو می شود.

کسی که در نهایت تعجب می بینیم کسی نیست جز کامران. اما پیمان در خانه گرفتار، و آنها موفق به فرار می شوند.
با موبایل با جا مانده در خانه،پیمان (گوشی ای که پسورد دارد و پیمان از طریق دوست ملودی که هکر است و در قسمت قبل شاهد بودیم که پسورد لپ تاپ کامران هم توسط او هک شده بود،موفق می شود رمز گوشی را باز کند) در نهایت به یک شماره که متعلق به یک ضایعاتی است می رسد.

در این سکانس، کش و قوش فروان پیمان و نگهبان آنجا بسیار هیجان انگیز و اوج داستان و سریال به نمایش در می آید.
پیمان از طریق آدرسی که می تواند از نگهبان بدست آورد به یک خانه ی ویلایی می رسد اما رفتن پیمان به تنهایی به آنجا جز اسیر و گرفتار شدن دستاوردی ندارد.

باید در قسمت بعد دید چه اتفاقاتی در انتظار پیمان است. آیا با کامران رو به رو خواهد شد؟ یا بخاطر فهمیدن پیمان و لو رفتن نقشه و آنچه در سر کامران می گذرد پیمان محکوم به مرگ خواهد شد؟

 

برای رسیدن به پاسخ این پرسش ها، شما را دعوت به تماشای قسمت هفتم سرگیجه می کنیم. توصیه اکید داریم که حتما و قطعا قسمت 7 سریال سرگیجه را از دست ندهید.

 

 

 

دانلود قسمت هفتم سرگیجه

 

دانلود سریال سرگیجه

> دانلود سریال سرگیجه

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5473 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟