پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

خلاصه داستان قسمت هفتم ملکه گدایان

آنچه در قسمت هفتم از سریال ملکه گدایان گذشت , خلاصه داستان قسمت هفتم ملکه گدایان + لینک دانلود همه قسمت های ملکه گدایان خلاصه قسمت هفتم ملکه گدایان

قسمت هفتم از سریال جدید ملکه گدایان پخش شد. در این پست قصد داریم که مرور به خلاصه داستان ملکه گدایان قسمت هفتم به همراه اسکرین شات و تصاویر و عکس ها و ویدیوهای مهم آن بپردازیم.

خلاصه قسمت هفتم ملکه گدایان

قسمت 7 سریال ملکه گدایان به کارگردانی حسین سهیلی زاده از ساعت 08:00 روز 29 بهمن 99 پخش شد. این سریال که در ژانر اجتماعی, خانوادگی تولید شده است چهارشنبه هر هفته از سایت کول دانلود پخش می شود.

در این پست قصد داریم که به مرور خلاصه داستان قسمت هفتم ملکه گدایان به همراه اسکرین شات، تصاویر، عکس ها و ویدیوهای مهم آن بپردازیم. با ما در ادامه این نوشتار همراه شوید!

 

خلاصه داستان قسمت هفتم سریال ملکه گدایان

خلاصه داستان قسمت هفتم ملکه گدایان

در فلش بک های مرسوم آغازین و پیش از تیتراژ سریال، شاهد روزی هستیم که تقریبا در یک سال پیش، البرز در آزمایشگاهی که در هامبورگ در اختیارش گذاشته اند در طی آزمایش های خود به فرمول پیچیده و بزرگی می رسد که با آن می توان چندین بیماری لاعلاج کنونی را درمان کرد و البته از آن سو نیز سواستفاده گران می توانند مواد مخدر قوی تر و مخرب تری را تولید کنند. دکترها و متخصص های هامبوگ چشم به تلاش ها و آزمایش های البرز دوخته اند و بسیار به او امیدوارند تا با کشف فرمول این داروی خاص، جهشی در علم پزشکی رخ دهد.

خلاصه قسمت هفتم سریال ملکه گدایان

داستان قسمت هفتم سریال ملکه گدایان

در سکانس بعدی که در زمان حال نیز می گذرد، سهیل به همراه البرز به مرکز خیریه رفته اند تا غذای مورد نیاز مفت آباد را تحویل بگیرند اما آریا به خاطر عدم حضور افرا حاضر به انجام این کار نیست، سهیل ناچار می شود البرز را با نشان دادن کارت شناسایی برادر افرا جا بزند البرز در یک عمل انجام شده قرار می گیرد و مورد استقبال آریا. افرا با استایل جدید و با نوزادی که به کنر بسته است قدم در راه جدید گذاشته است. البرز به سهیل می گوید که برای دیدن پدرش در بیمارستان به کمکش احتیاج دارد، سهیل با یک نمایش شلوغ بازی حواس نگهبان بیمارستان را پرت می کند و همین لحظه البرز خود را به بالین پدر می رساند اما در کمال تعجب با خبر ترخیص خسرو خان توسط همسرش مواجه می شود!

قسمت هفتم سریال ملکه گدایان

خلاصه داستان قسمت هفتم ملکه گدایان

آریا به همراه مادرش در رستورانی در حال گفتگو هستند،آریا اصرار بر این دارد که مادر با حرف هایش باعث رنجش افرا شده است، گفتگویی که فقط حول محور افرا می چرخد در حال گذر است. بعد از این ها البرز سراسیمه به محل زندگیشان می رود اما آنجا تخلیه شده است‌. در همین حال که بچه های مفت آباد در گوشه گوشه خیابان برای غذا خوردن در پارکی جمع می شوند، البرز خود را به افرا رسانده و خبر نقل مکان خانواده اش را به او می دهد، افرا متوجه تغییر رفتار سهیل شده و کنجکاو که چرا این گونه رفتار می کند و البرز جریان برخوردشان با آریا را تعریف می‌ کند.

خلاصه قسمت هفتم ملکه گدایان

داستان قسمت هفتم ملکه گدایان

پارسا با افرا تماس می گیرد،البرز با قاپیدن گوشی با پارسا شروع به بحث و جدل می کند،او را تهدید می‌کند که قید همه چیز را خواهد زد و پیش پلیس همه چیز را لو می دهد. پارسا در تماسی با جمله (خانم بمب سازمون داره خیلی خطرناک میشه باید زودتر جم و جورش کنیم،راستی مدل رندی اش خیلی شبیه شماست) این ذهنیت در بیننده قوت می گیرد که ملکه خورشید باشد.

خلاصه داستان قسمت 4 ملکه گدایان

تصاویر قسمت هفتم ملکه گدایان

همزمان با این اتفاقات است که آریا که به همراه مادرش در رستوران مشغول صرف غذا هستند با صحنه ای هولناک روبرو می شود، افرا را می بیند به همراه بچه های کار و بچه ای که به دوش دارد و در حال گدایی کردن است. صحنه چشم در چشم شدنشان واقعا هولناک و غیر منتظره بود، افرا پا به فرار می گذارد با تعقیب و گریزشان در بن بستی افرا گیر می افتد و در جواب یک عالمه سوال آریا فقط می تواند با بغض بگوید بی خیال.

تصاویر قسمت هفتم ملکه گدایان

عکس های قسمت هفتم ملکه گدایان

البرز به دیدن سارا رفته است، سارایی که مواد مصرف می کند، البرز سعی دارد با تمارض به این که سیگار و مواد مصرف می ‌کند به دنیایش نزدیک شده بلکه بتواند از طریق سارا آدرس خانواده اش را پیدا کند. آریا از دست مادرش ناراحت است که از عمد او را به رستورانی برده است که افرا سر همان چهارراه مشغول گدایی بوده است، پس این طور به نظر می رسد مادر آریا از پیشینه افرا آگاه بود و با دانستن این موضوع از عمد آریا را در چنین موقعیتی قرار داده. در سکانسی شاهد گوشه ای از مشکلات بچه های کار هستیم، برخورد نادرست مردم با بچه ها و مزاحمان خیابانی که افرای پر از بغض و گریه را وادار به درگیری با آن ها می کند.

عکس قسمت هفتم ملکه گدایان

دانلود قسمت هفتم ملکه گدایان

داریوش به همراه پارسا در حال رفتن به محل زندگی سارا هستند، داریوش مدام سراغ آدرس را می گیرد و بی خبر از این که محل مورد نظر جایگاه سارا ست. پارسا با کنایه به سارا یادآور می‌شود که مصرف موادش بالا رفته. سارا قضیه آمدن البرز و مواد مصرف کردنش را به پارسا می‌دهد. پارسا مبهوت به سارا نگاه می کند. حال باید دید واقعا البرز قدم در راه اعتیاد گذاشته است یا نقشه و برنامه ای را در سر می پروراند.

توالی های فزاینده ملکه گدایان هر قسمت در ذهن مخاطب بیشتر از پیش نیز می  شود و همچنان نمی توان پاسخ روشنی به این ابهامات داد. برای رسیدن به این دست از پرسش ها باید به ادامه داستان در قسمت هشتم ملکه گدایان نشست.

شما چه فکری می کنید؟ حتما نظرات و فرضیه های خود را برای ما کامنت کنید!

 

خلاصه داستان سایر قسمت ها:

 

 

جهت دانلود این سریال روی بنر زیر کلیک کنید:
دانلود سریال ملکه گدایان

> دانلود سریال ملکه گدایان

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5473 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟