پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

بنا بر گزارش کول دانلود ، زمانی که خبر درگذشت پرویز ربیعی منتشر شد، همه از کارتون پسر شجاع یاد کردند چرا که او دوبلور شخصیت پدر پسر شجاع بود.

وی در آثار مهمی چون پدرخوانده، مظنون، کازابلانکا، مجموعه هری پاتر، فرار از زندان، رومئو و ژولیت و … به عنوان دوبلور حضور داشته است. صدای ربیعی را در فیلم های مختلف به جای بازیگرانی چون؛

جورج سی اسکات در بیلیارد باز، استیو مک کویین در دزدی سنت لویی، دیوید چیانگ در مبارزی از شان تونگس، فردریک فورت در اینک آخرالزمان و به جای شخصیت ژاور در کارتون بینوایان و خیلی از آثار

مطرح سینمایی دیگر شنیده ایم.

گرچه او در آثار زیادی به عنوان دوبلور حاضر شده است، اینجا تنها به تعدادی از انیمیشن های محبوبی که با صدای او برایمان خاطره انگیز شدند، می پردازیم:

 

پسر شجاع

پرویز ربیعی با دوبلوری شخصیت پدر پسر شجاع علاوه بر نشان دادن سواد و هوش برتر این شخصیت، موفق شد صدایش را با حال و هوای یک اثر کودکانه مطابقت دهد.

جالب توجه است، این شخصیت که یک سگ آبی بود و دندان های بزرگی هم داشت، ربیعی به این موضوع دقت کرده بود و هنگام تکلم این دندان ها را موثر نشان داده بود.

 

وروجک و آقای نجار

ربیعی که در این سریال دوبلور آقای نجار بود، صدایش همخوانی بسیاری با چهره ی آقای نجار داشت. این سریال در دوره ای به میان آمد که در آن زمان ترکیب های کمی از فیلم و انیمیشن وجود داشت.

این دلیلی برای محبوبیت این سریال شد. آقای نجار که مردی مهربان بود، در عین حال کارش برایش اهمیت زیادی داشت او که از پرحرفی های وروجک کفری بود اما به دلیل علاقه اش به او

مراعاتش را می کرد.

 

پت پستچی

از دیگر کارتون های خاطره انگیز با صدای پرویز ربیعی می توان به پت پستچی اشاره کرد. این کارتون به علت اینکه به شیوه استاپ موشن ساخته شده بود با کارتون های زمان خودش متفاوت بود.

پت که پستچی بود و مسئولیت حمل و تحویل نامه ها را به خانه های دهکده داشت، در هر قسمت ماجراهایش به قسمتی از دهکده مربوط می شد.

او هیچ حرکت خاصی در چهره اش نداشت و فقط لب هایش باز و بسته می شد با این حال صدای ربیعی همخوانی خوبی با چهره ی پت داشت.

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 55 مطلب )

ادمین (ویولنیست)

لیلا هستم. ۲۲ سالمه و نویسنده حواشی و اخبار سینمایی در سایت کول دانلود. علاقه زیادی به فیلم و سریال دارم و ژانر تاریخی و ژانر اکشن از ژانرهای مورد علاقم هستن.

برچسب ها :

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟