پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

برگزاری فستیوال سینمایی در عربستان با حضور ستارگان سینمای جهان!!

فستیوال سینمایی در عربستان جشنواره فیلم دریای سرخ عربستان با استوره های سینما از جمله؛ ویل اسمیت، جانی دپ، شارون استون، رانور سینگ و گروهی از ستاره های عربی برگزار شد!

فستیوال سینمایی در عربستان

فستیوال سینمایی در عربستان

جشنواره فیلم دریای سرخ عربستان با استوره های سینما از جمله؛ ویل اسمیت، جانی دپ، شارون استون، رانور سینگ و گروهی از ستاره های عربی برگزار شد!

 

 

بنابر گزارش کول دانلود ، سومین جشنواره دریای سرخ عربستان صعودی با یاسیر آل-یاسیری کارگردان عراقی مستقر در دبی، در روز پنج شنبه 30 نوامبر شروع شد و با یک فرش قرمز براق با حضور ویل اسمیت، شارون استون، باز لورمن، رانور سینگ و تعدادی از ستاره های عربی استارت خورد.

علاوه بر این ها، جانی دپ نیز بر روی فرش قرمز قرار گرفت و در آغاز جشنواره شرکت داشت.

جنگ بین اسرائیل و حماس که باعث کنسلی چندین جشنواره فیلم در دنیای عرب شد باعث ممانعت از پیشروی این جشنواره به تاریخ 30 نوامبر_9 دسامبر در جده نشد.

بنابر گزارش ها، فستیوال در سالن نمایش هتل رتیز کارلتون جده برگزار شد.

هشت تا از فیلم های صعودی منتخب جشنواره هستند که دوتای آن ها، در مقام 17 در رقابت هستند.

جومانا الرشید، رئیس هیئت مدیره بنیان فستیوال فیلم دریای سرخ، در اظهار نظرات آغازینش شرح می دهد: امروز ما مفتخر شدیم در حضور استعداد های قابل توجهی نه تنها از عربستان صعودی بلکه از آفریقا، آسیا و سرتاسر دنیا باشیم.

او ذکر کرد از زمان اقدام او در سال 2021 سرمایه اش، بالای 250 فیلم را حمایت کرده و همچنین حامی هشت فیلم منتخب در فستیوال کن امسال بوده. الرشید همچنین به این نکته اشاره کرد که گیشه تئاتر صعودی از زمان پاندمی دوبرابر شده و در مسیر دستیابی به امتیاز میلیون دلاری تا سال 2030 است.

مدیر عامل دریای سرخ، محمد آل ترکی، بیان کرد: صنعت فیلم صعودی درحال تبدیل شدن به یک نیروی قابل تشخیص با بزرگترین گیشه در خاورمیانه است. وی اشاره کرد که حضور ما در مرکز یک جنبش فرهنگی مشهود است.

سینگ ذکر کرد: یکی از بت های من در نمایش در میان حضار، جانی دپ است. ازت بخاطر همه چیز که درباره صنایع به عنوان استاد تحول و تطبیق پذیری یاد دادی ممنونم، من از تو الهام گرفته ام.

بنابرگزارش ها، سوفیا ورگارا، امینا خلیل، فریدا پنتیو، پاز وگا، اد وستویک، امی جکسون، بازیگر لبنانی نادین نسیب نجیم، مهلقا باقری ایران و مریم اوزرلی ترکیه در میان شرکت کنندگان مشاهده شدند.

زمانی که فستیوال رو به پایان بود، لورمن، رئیس هیئت منصفه دریای سرخ، روی صحنه رفت .

«زمانی که شش ماه قبل از من درخواست شد که بیام و این را انجام بدهم، یک سفر بی سر و صدا به جده و به خیلی از مکان های زیبای این کشور داشتم.چیزی که یاد گرفتم و برای من جالب توجه بود این بود که فقط در طی پنج سال چنین جنب و جوش و هیجان فرهنگ فیلم با ما است. با فیلمسازان جوانی ملاقات کردم و امیال و آرزوهای آن ها را برای شنیده شدن دیدم و این واقعا برای من شوکه کننده بود. او اضافه کرد؛ من اینجام که بیشتر از هر چیزی صداها و داستان سرایی های قابل توجه از این سرزمین را ببینم.»

فستیوال سینمایی در عربستان با حضور ستارگان سینمای جهان

جشنواره فیلم در عربستان با حضور ستارگان سینمای جهان

 

فیلم ها، سریال ها و انیمیشن های منتخب ایرانی برای فستیوال فیلم دریای سرخ عربستان:

بنابرگزارش کول دانلود، به نقل از ایسنا، هفت تا از ساخته های ایران در سومین فستیوال دریای سرخ عربستان شرکت دارند که شامل؛ سه فیلم بلند، دو فیلم کوتاه، یک انیمیشن و یک سریال هستند.

«رکسانا» به نویسندگی و کارگردانی پرویز شهبازی، ایران را در منتخب های مسابقه اصلی نمایان خواهد کرد.

این فیلم، داستان یک قمارباز جوان را روایت می کند که درگیر یک رابطه عاشقانه غیرمنتظره با یک دختر هنرمند بااستعداد می شود. مصمم به اینکه زندگی اش را برگرداند، تلاش می کند که یک فرد مفیدتر و بهتر شود. از جمله بازیگران آن می توان به مهسا اکبرعبدی، یسنا میرطهماسب، مائده طهماسبی، بهرنگ علوی، رامبد مطلبی، نیلوفر کوخانی و شهرام عبدولی اشاره کرد.

در 36امین فستیوال فیلم بین المللی توکیو در اکتبر، یسنا میرطهماسب جایزه بهترین بازیگر را از آن خود کرد.

«برف آخر» ساخته امیرحسین عسگری، در منتخب های مورد علاقه فستیوال نمایش داده خواهد شد.این فیلم درباره یوسف، یک دامپزشک متعهد و موفق، که در یک روستا زندگی می کند است.وقتی دختر دوستش، خورشید، گم می شود تمام روستائیان دلسوزانه دنبال او می گردند تا اینکه یک راز فاش می شود…

این فیلم برای اولین بار در چهلمین جشنواره دهه فجر به نمایش درآمد و موفق به کسب 9 نامزدی و برنده ی 4 جایزه شد. امین حیایی، لادن مستوفی، مجید صالحی، نوشین مسعودیان، محمدصادق مالک و مهدی مهربان در این فیلم درخشیدند.

کاپیتان داستان یک پسر 11 ساله به نام عیسی را روایت می کند، کسی که کاملا متقاعد شده به زودی برای تیم بین المللی فوتبال ایران بازی می کند. هیچ چیزی نمی تواند اعتماد بنفس او را متزلزل کند حتی این واقعیت که او در بخش سرطان یک بیمارستان زندگی می کند و از هر درمان به درمان دیگر ضعیف تر می شود.

پژمان بازغی، پانته آ پناهی ها، امیرحسین بیات، بهار نوحیان، ارغوان شبانی، شایان درامی پور و پرهام غلاملو در این فیلم نود دقیقه ای نقش ایفا کردند.

جانی دپ در جشنواره فیلم دریای سرخ عربستان 2024

جشنواره فیلم دریای سرخ عربستان 2024

در رقابت های منتخب های کوتاه، دو فیلم کوتاه از ایران برای جایزه به رقابت خواهند پرداخت.این دو فیلم شامل؛

چمدان و تایتانیک، نسخه مناسب برای خانواده های ایرانی است.

«چمدان» ساخته شده توسط سامان حسین پور و آکو زندکریمی است که درباره یک پناهنده کوردی که بسیار دور از زادگاهش در چمدانش زندگی می کند. او در آن خاطرات خانواده اش را حمل می کند. وقتی یک نفر چمدان او را در شلوغی مرکز یک شهر خارجی می دزدد، او برای دومین بار خانه اش را از دست می دهد.

این تلنگر 15 دقیقه ای، برنده جایزه برترین متن در یازدهمین فستیوال موسیقی فیلم بین المللی پارما در ایتالیا و جایزه مخاطب در فستیوال فیلم بین المللی کوبانی در آلمان در سپتامبر شد.

میثم دامن زه، رضوان خدامی، النا سهامی و آوا مسلم خانی در این شاهکار کوتاه هنرنمایی می کنند.

«تایتانیک، نسخه مناسب برای خانواده های ایرانی» دومین فیلم کوتاه منتخب توسط فرنوش صمدی است. در این فیلم بازیگرانی چون؛ صدف عسگری، حامد ادوای، محمد حیدری، امیررضا رنجبران، ملیکا پازوکی، مجتبی بتوندی، محمد اثنا و بهناز جعفری نقش ایفا کرده اند.

انیمیشن «سه بز کوچک کنگپو» ساخته شده توسط کیانوش و فرزاد دالوند محصول مشترک ایران و چین است . یک جنگل را نمایش می دهد جایی که یک آتش بس شکننده بین شکارها و شکارچیان است. یک روز گرگ که خسته از دستورپخت غذای گیاهخواران است تصمیم می گیرد که یک انحراف قانونی برای شکار تعدادی بز کوچک بدون شکستن آتش بس پیدا کند غافل از اینکه این بزهای کوچک، شاگردان مدرسه رزمی هستند که دفاع شخصی را به حیوانات کوچک آموزش می دهند.

سریال آکتور به نویسندگی و کارگردانی نیما جاویدی نیز در سریال های منتخب این فستیوال نمایش داده خواهد شد. این سریال تلفیقی از درام، رازآلود و کمدی سیاه است که یک داستان خیره کننده درباره دو بازیگر تهی دست، علی و مرتضی، است که جهان را به صفحه نمایش خود تبدیل می کنند. آن ها دوتایی مهارت های بازیگری خود را به استفاده اصلی تبدیل می کنند اما همه چیز آنگونه که برنامه ریزی کرده بودند پیش نمی رفت تا زمانی که خود را در موقعیت های خطرناک و جسورانه یافتند در حالی که تلاش می کردند با مشکلات زندگی خود دست و پنجه نرم کنند.

نوید محمد زاده، احمد مهرانفر، هستی مهدوی فر، هانیه توسلی، هومن برقنورد، گلاره عباسی، آرش فلاحتی پیشه، رویا جاویدنیا، مهراوه شریفی نیا و فریده سپه منصور در این سریال خوش درخشیدند.

 

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 55 مطلب )

ادمین (ویولنیست)

لیلا هستم. ۲۲ سالمه و نویسنده حواشی و اخبار سینمایی در سایت کول دانلود. علاقه زیادی به فیلم و سریال دارم و ژانر تاریخی و ژانر اکشن از ژانرهای مورد علاقم هستن.

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟