پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

مروری بر فعالیت های مشترک سعید آقاخانی و جواد عزتی به بهانه تمساح خونی

5/5
مروری بر فعالیت های مشترک سعید آقاخانی و جواد عزتی به بهانه تمساح خونی

بنا بر گزارش کول دانلود ، فیلم سینمایی تمساح خونی، نخستین اثر جواد عزتی در مقام کارگردان می باشد که سعید آقاخانی در اولین تجربه فیلمسازی جواد عزتی به عنوان نقش اصلی، جلوی دوربین رفته است.  

بنا بر گزارش کول دانلود ، فیلم سینمایی تمساح خونی، نخستین اثر جواد عزتی در مقام کارگردان می باشد که سعید آقاخانی در اولین تجربه فیلمسازی جواد عزتی به عنوان نقش اصلی، جلوی دوربین رفته است.

جواد عزتی فعالیت حرفه ای خود را در سال 1375 در تئاتر آغاز کرد و سپس با ایفای نقش در سریال قصه های شبانه ساخته سعید آقاخانی بازیگری را تجربه کرد. این سریال اولین تجربه فعالیت های مشترک جواد عزتی و سعید آقاخانی بود.

به بهانه تمساح خونی نگاهی به فعالیت های مشترک سعید آقاخانی و جواد عزتی می اندازیم:

 

 

  • سریال کمربندها را ببندیم به کارگردانی مهدی مظلومی، 1383

جواد عزتی در نقش کمک خلبان با نام مهندس در این سریال حضور دارد.مهندس، پسر ساده و از خانواده ای فقیر است که در عین دل نازکی، آدم بی خیالی است که دیگران را بسیار دوست دارد. سعید آقاخانی نیز در این مجموعه نقش شخصیتی به اسم فری را بازی می کند که شخصیتی دلسوز است که دوران کودکی اش را کامل طی نکرده و زود بزرگ شده است؛ او در حین اینکه روحیه جوانمردی دارد در موقعیت هایی تغییر شخصیت می دهد به عنوان نمونه از سوسک می ترسد. در این سریال جوانی به نام رامین عاشق دختر آقای ملکی صاحب یک فرودگاه خصوصی می شود ولی آقای ملکی حاضر به ازدواج این دو نیست…

 

  • سریال من یک مستاجرم به کارگردانی پریسا بخت آور، 1383

من یک مستاجرم یک مجموعه تلویزیونی طنز ایرانی است که داستان یک پیرزن است که دارای یک ساختمان پنج واحده در تهران است. از خارج برمی گردد و با پسری به نام مسعود آشنا می شود که مباشر او می شود. جواد عزتی در این سریال در نقش پیک موتوری ظاهر شد. سعید آقاخانی نیز که نقش شخصی به نام ناصر را بازی کرده به واسطه ی دوستش که مباشر آن خانم است مستاجر خانه ی او می شود…

 

  • سریال چاردیواری به کارگردانی سیروس مقدم، 1388

سعید آقاخانی در این سریال نقش خیری را ایفا می کند که دوست صمیمی نادر برادر ناصر با بازی جواد عزتی است که سعید آقاخانی و جواد عزتی در چند سکانس قاب مشترکی دارند.

موضوع سریال چاردیواری روابطی است که غالبا شخصیت اصلی داستان را به دردسر می اندازد و تا می خواهد از دردسر اول خلاص شود، مشکل جدیدی سر راهش قرار می گیرد که نویسندگان و کارگردان با نگاهی کمدی به این موقعیت ها و دردسرها آن را به شکل دیگری روایت کردند.

 

این بار فعالیت مشترک سعید آقاخانی و جواد عزتی متفاوت بود چرا که سعید آقاخانی فقط در نقش کارگردان حاضر شد و نقشی در سریال ایفا نکرد. جواد عزتی از نقش اصلی های سریال بشمار می رفت. این سریال روایتگر داستان فردی تحصیلکرده بازیگری به نام بهنام است که با یک شیوه درمانی درگیر می شود و وارد ماجراهایی می شود که تا به حال تجربه شان نکرده است.

 

  • فیلم پیلوت به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان، 1396

این فیلم که یکی از مهم ترین فعالیت های مشترک سعید آقاخانی و جواد عزتی بشمار می آید، حضور همزمان این دو در کنار یکدیگر اثری جذاب را در مقابل مخاطبان قرار داد.

پیلوت دغدغه اخلاق دارد و با به تصویر کشیدن روابط خانوادگی و بنا نهادن قصه اش روی همین مساله، تنزل و سقوط انسانیت را نشان می دهد. فیلم با مرگ یک کودک آغاز می شود، موضوعی که به خودی خود ظرفیت همراه کردن مخاطب و برانگیختن احساسات او را دارد.

 

  • تمساح خونی به کارگردانی جواد عزتی، 1402

در این اثر جواد عزتی، سعید آقاخانی و جواد عزتی هردو به عنوان نقش اصلی های فیلم، جلوی دوربین می آیند. در خلاصه داستان تمساح خونی آمده:

من یه تمساحم، یه تمساح خونی! یه آدم زخمی که کل زندگیش فقط باخته و چیزی برای از دست دادن نداره… ولی باز دلش ریسک های بزرگ می خواد!

 

 

دانلود فیلم تمساح خونی

 

5/5

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 56 مطلب )

ادمین (ویولنیست)

لیلا هستم. ۲۲ سالمه و نویسنده حواشی و اخبار سینمایی در سایت کول دانلود. علاقه زیادی به فیلم و سریال دارم و ژانر تاریخی و ژانر اکشن از ژانرهای مورد علاقم هستن.

برچسب ها :

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟