پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

سرانجام تایید شد: فصل ششم فرار از زندان در حال ساخت است

3.7/5

فصل ششم فرار از زندان در حال ساخت استسرانجام تایید شد: سریال فرار از زندان 6 توسط «هولو» در حال ساخت است! | فصل ششم فرار از زندان بدون اسکالفید و باروز خواهد بود!

فیلمبرداری فصل ششم فرار از زندان

فصل ششم فرار از زندان در حال ساخت استسرانجام تایید شد / فرار از زندان 6 در حال ساخت است

سری جدید «فرار از زندان» بدون اسکالفید و باروز!

 

به گزارش وریتی، سری جدیدی از سریال محبوب «فرار از زندان» توسط «هولو» در حال ساخت است. نویسندگی سری جدید سریال «فرار از زندان» برعهده الگین جیمز یکی از سازندگان سریال «مایانز ام.سی» است.

الگن جیمز در کنار داون اولمستد، پل شیورینگ خالق «فرار از زندان»، به همراه مارتی ادلشتاین و نیل موریتز، تهیه کنندگی سری جدید «فرار از زندان» را برعهده دارند.

 

اما در  کنار این خبر خوب برای طرفداران «فرار از زندان» این خبر بد را هم داریم که انتظار نمی‌رود در این سری جدید، دوباره مایکل اسکافیلد (با بازی ونتورث میلر) و لینکن باروز (دومینیک پرسل) شخصیت‌های اصلی باشند.

 

«فرار از زندان» در طول پنج فصل از شبکه فاکس پخش شد. به دنبال آن یک فیلم تلویزیونی به نام «فرار نهایی» و یک اسپین‌آف کم‌هزینه به نام «فرار از زندان: اثبات بی‌گناهی» هم داشت که به طور انحصاری برای تلفن‌های همراه در دسترس بود. این مجموعه همچنین الهام‌بخش یک بازی ویدیویی، وب‌سایدهای آنلاین، یک مجله و یک رمان بود.

سریال اصلی «فرار از زندان» داستان لینکلن باروز است که به دلیل جنایتی که مرتکب نشده به اعدام محکوم شده است و برادرش مایکل اسکافیلد که نقشه ای برای کمک به لینکلن برای فرار از زندان طراحی می کند. این نمایش در رتبه بندی غول پیکر بود و جایزه گلدن گلوب را برای بهترین سریال تلویزیونی درام برای فصل افتتاحیه خود دریافت کرد.

در این سریال رابین تونی، پیتر استورمار، آموری نولاسکو، مارشال آلمن، وید ویلیامز و پل آدلستاین نیز ایفای نقش کردند. ادلشتاین، موریتز، مت اولمستد، کوین هوکس، داون پاروس و برت رتنر تهیه‌کننده اجرایی آن بودند.

 

 

 

دانلود فصل ششم فرار از زندان

3.7/5

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5473 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟