پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

مهران مدیری در نقش رمال پیر در فیلم سینمایی تابستان همان سال!

5/5
مهران مدیری در نقش رمال پیر در فیلم سینمایی تابستان همان سال!

بنا بر گزارش کول دانلود ، محمود کلاری پس از 22 سال دوری در عرصه کارگردانی، اکنون با فیلم جدیدش با نام تابستان همان سال که درباره رمال آیینه بینی است که مهران مدیری نقش آن را ایفا می کند، باز می گردد.

بنا بر گزارش کول دانلود ، محمود کلاری پس از 22 سال دوری در عرصه کارگردانی، اکنون با فیلم جدیدش با نام تابستان همان سال که درباره رمال آیینه بینی است که مهران مدیری نقش آن را ایفا می کند، باز می گردد.

محمود کلاری سال گذشته تصمیم گرفت تا سومین فیلم سینمایی خود را به تهیه کنندگی علی اوجی جلو دوربین ببرد. همچون در یک آینه نام پیشین سومین فیلم محمود کلاری، فیلمبردار، در قامت کارگردان است.

این فیلم در سکوت خبری وارد مرحله تولید شد و به تازگی و بعد از انتخاب آن برای حضور در بخش مسابقه چهل و دومین جشنواره فیلم فجر از داستان و بازیگرانش رونمایی شد.

 

داستان

داستان فیلم به پسر بچه هفت ساله ای می پردازد که پیش رمالی می رود تا دزد طلاهای عمه اش را از آینه شناسایی کند. غافل از آنکه چیزهایی می گوید که خانواده را با چالش های زیادی روبرو می کند…

 

بازیگران

علی شادمان، فریبا نادری، سمیرا حسن پور، صابر ابر، پژمان بازغی و … دیگر بازیگران این فیلم در کنار مهران مدیری هستند که علی شادمان نقش اصلی این فیلم را بازی می کند.

 

محمود کلاری

محمود کلاری عکاس، مدیر فیلمبرداری، بازیگر و کارگردان ایرانی است. وی فعالیت حرفه ای سینمایی اش را در سال 1363 با فیلمبرداری فیلم جاده های سرد آغاز کرد. از اولین تجربه او در ساخت فیلم سینمایی می توان به فیلم ابر و آفتاب اشاره کرد. این فیلم بعد از موفقیت در جشنواره فیلم فجر توانست با حضور در جشنواره فیلم ماردل پلاتا آرژانتین برنده جایزه اومبای طلایی شود. این جشنواره همچنین هزینه ساخت فیلم بعدی کلاری را هم متقبل شد.

کلاری همچنین فیلم رقص با رویا را به تهیه کنندگی هدایت فیلم کارگردانی کرد اما به دلیل کمبود بودجه، تولید آن در نیمه راه متوقف شد.

محمود کلاری 4 بار موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین فیلمبرداری از جشنواره فیلم فجر شده است.

 

 

دانلود فیلم تابستان همان سال

 

5/5

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 55 مطلب )

ادمین (ویولنیست)

لیلا هستم. ۲۲ سالمه و نویسنده حواشی و اخبار سینمایی در سایت کول دانلود. علاقه زیادی به فیلم و سریال دارم و ژانر تاریخی و ژانر اکشن از ژانرهای مورد علاقم هستن.

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟