پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

نقد و بررسی فیلم بی رویا

نقد فیلم بی رویا

فیلم بی‌ رویا اولین ساخته‌ بلند آرین وزیر دفتری است که به تهیه کنندگی هومن سیدی و سعید سعدی در جشنواره‌ی فجر امسال حضور دارد.

نقد فیلم بی رویا

نقد فیلم بی رویا

بی رویا، نام جدیدترین فیلم سینمایی آرین وزیر دفتری در مقام کارگردان می باشد که در جشنواره فیلم فجر 1400 حضور داشت.

 

در فیلم سینمایی بی رویا، طناز طباطبایی، صابر ابر ، شادی‌ کرم‌ رودی در حالی به نقش آفرینی پرداخته اند که در خلاصه داستان آن می خوانیم: بی‌ رویا داستان مواجهه‌ زنی به نام رویا با دختری بی نام و نشان است، مواجه‌ ای که زندگی رویا و همسرش بابک را تغییر می‌ دهد. آنها پس آشنایی با دختر بی‌ نام و نشان، اتفاقاتی عجیب را از سر می‌ گذرانند.

فیلم جدید بی رویا که در ژانر رازآلود و معمایی تهیه شده است؛ قرار است که به زودی و پس از گذراندن دوره اکران خود از سایت کول دانلود ، پخش شود. همچنین در انتهای این نوشتار، شما می توانید به صفحه دانلود این فیلم دسترسی داشته باشید.

 

نقد «بی رویا» ؛ ساخته آرین وزیر دفتری

 

  • علی ملاصالحی(مثبت):«جسارت آرین وزیر دفتری در بی‌ رویا دقیقا همان چیزی است که از یک فیلم اول درجه یک انتظار می‌ رود. بی رویا یک درام روانشناسانه نفس‌ گیر است که دورنمایه‌ هایی پست‌ مدرن و حتی در لحظاتی متامدرن می‌ یابد و پا به عرصه‌ای گذاشته که کمتر فیلمسازی جرات رفتن به آن را داشته. فیلمی که ما را به شدت به نسل جدید سینمای ایران و توانایی‌ های روایی و ژانرهایی که به این سینما اضافه می‌ کنند، امیدوار می‌ کند.»

 

  • سام بهشتی:«اگر بازی ستودنی و قابل تقدیر طناز طباطبایی را در نقش «رویا» از فیلم جدا کنیم با یک فیلم متوسط و آشفته و مخدوش در روایت قصه اش مواجه می شویم که ادعاى روانشناختی بودن دارد اما جدی نیست، لحن پاره پاره اش در فرم نمی تواند تاثیرگذار باشد و فقط آزار می‌ دهد و ضجه می زند که بگوید فیلمساز دغدغه داری نسبت به جهان فیلم است. در سطحی ترین حالت ممکن حرکت می کند و نمی تواند بیانگر ذره ای از احوالات یک بیمار روان گسیخته باشد. فیلمساز فقط یک کار مهم انجام داده است و آن هم ایرانیزه کردن نسخه های فرنگی فیلم های ( مادر!/ آرنوفسکی) و (دیشب در سوهو/ ادگار رایت) است. ترکیب این دو فیلم می دهد: بی رویا به کارگردانی آرین وزیر دفتری. تنها اتفاق مهم فیلم بازی خلاقانه طناز طباطبایی است که سیمرغ اول شخص زن برای او قطعی است.»

 

 

نقد و بررسی فیلم بی رویا

 

 

 

> دانلود فیلم بی رویا

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5474 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟