پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

نقد و بررسی فیلم خائن کشی

نقد فیلم خائن کشی

مسعود کیمیایی با  فیلم خائن کش در گونه ی اکشن جنایی سیاسی، در جشنواره فجر چهلم حضور یافت. فیلمی که یکی از پربازیگرترین فیلم های جشنواره بود و نام بسیاری از چهره های مشهور سینما در لیست بلند بالای تیم بازیگران به چشم می خورد.

نقد فیلم خائن کشی

نقد فیلم خائن کشی

خائن کشی، نام جدیدترین فیلم سینمایی مسعود کیمیایی در مقام کارگردان می باشد که در جشنواره فیلم فجر 1400 حضور داشت.

 

در فیلم سینمایی خائن کشی، مسعود کیمیایی،  ,  ,  ,  ,  ,  , ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  در حالی به نقش آفرینی پرداخته اند که در خلاصه داستان آن می خوانیم: این فیلم زندگی مهدی بلیغ مشهورترین سارق و کلاهبردار ایرانی را به تصویر می‌ کشد. بلیغ معروف‌ ترین خلاف کار تهران بود؛ خلاف کاری که قصه‌ هایش مشهور استکسی که حتی کاخ دادگستری را هم فروخت.

فیلم جدید خائن کشی که در ژانر اکشن و جنایی تهیه شده است؛ قرار است که به زودی و پس از گذراندن دوره اکران خود از سایت کول دانلود ، پخش شود. همچنین در انتهای این نوشتار، شما می توانید به صفحه دانلود این فیلم دسترسی داشته باشید.

 

نقد «خائن کشی» ؛ ساخته مسعود کیمیایی

 

  • امیر قادری(مثبت): «فکرش را بکنید مسعود کیمیایی ما بعد سال ها برگشته باشد. آرام و پخته، و از همه مهم تر… یکپارچه. هیچ هم دیر نشده. مسعود کیمیایی بالاخره پخته و بالغ و متعادل شده است. شور و عشق و گرما را که همیشه کمتر یا بیشتر داشت. حالا در خائن کشی، منیت اش، کم حوصلگی اش، عجله اش، مهرطلبی اش، روابط اش، حاشیه اش، همه چیز را به نفع فیلم و حرفی که می خواهد بزند، کنار گذاشته است. حرف اش هم که در عین درک اش از فرد، برای مردم و وطن است. متناقض هم نیست. یک پارچه است. این که دولتی شدن نفت توسط مصدق، در طول تاریخ به نفع ما شده یا نه، بحث های بعدی است. در این لحظه مهم این است که فیلمساز به دانستگی خودش خیانت نکند. در فیلمی که کنار شکر و احساس، بلوغ و پختگی و همبستگی دارد، که پی اش می گشتیم. فیلمی هم نیست که بشود به همه ی شما پیشنهادش کرد رفقا. ولی از من بشنوید که هیچ جای اش کارگردان کم نگذاشته و به خودش و کارش خیانت نکرده. فقط حالا که مسعود کیمیایی حرف هایش را زده، امیدوارم فیلم بعدی اش را بگذارد برای عشقی که به عبور دو تا لبه ی کلاه ضد نور از کنار هم در میانه کادر، جلوی دوربین اش دارد، با ترانه ی برگ های پاییزی نات کینگ کول. البته با همین بلوغ و آرامش و یکپارچگی که به دست آورده. دم همه رفقایی که مسعود کیمیایی ما را، پخته تر و بالغ تر از همیشه در حرف و ایده و پرداخت، برگرداندند، گرم. چه از این بهتر که همه عاقبت به خیر شویم، که فیلم گفت: خائنا رو نمی شمرن… می شمرن؟»

 

  • پژمان خلیل‌زاده(منفی):«قبل از تماشای «خائن کشی» با دیدن تیزر پرطمطراقش واقعا امیدوار شدم که بلاخره در این چند سال گذشته قرار است یک فیلم خوب و منسجم از مسعود کیمیایی ببینیم که قطعا در باب تکنیک دوربین و کنترل راکوردها، بهترین فیلم دکوپاژی کیمیایی در این ده سال اخیر است. اما متاسفانه «خائن کشی» همین است. فیلم در کلیت یک ویترین خوش آب و رنگ از طراحی صحنه و به رخ کشیدن تصاویر کارت‌ پستالی است اما در درام و پیرنگ، فیلم عملا از درون تهی است.
    در شروع، فیلمساز قرار است در برخورد اول کاراکترهایش را نشانمان دهد. امر دزدی و موتیف سرقت باید پارامتر کلیدی داستان باشد اما کیمیایی به طرز بامزه‌ای اصلا این پارامتر را نمی‌ سازد و خیلی زود به کنارش می‌ گذارد تا سراغ گروهش برود؛ اما حقیقتا کدام گروه؟؟! همان افراد نچسب و کلافه‌ کننده‌ ای که مونولوگ‌ های شکسپیری تحویلمان می‌دهند؟؟ فیلم حتی یک مدیوم‌ لانگ‌ شات داخلی از این گروه به ما نمایش نمی‌ دهد تا در فرم، گروه برایمان بسازد، بلکه در مدیوم کلوزآپ‌ های سرسام‌ آور مخاطب را عذاب می‌ دهد. سکانس بازی علی اوجی، بازساخت مبتذل سکانس مشهور بهمن مفید در قیصر است و پایان فیلم، خیانت به پایان‌ بندی گوزن‌ ها»

 

 

 

نقد و بررسی فیلم خائن کشی

نقد و بررسی فیلم خائن کشی

 

 

 

> دانلود فیلم خائن کشی

> دانلود سریال خائن کشی

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5474 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟