پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

نقد و بررسی سریال سرگیجه

نقد سریال سرگیجه نگاهی به سریال درام / خانوادگی سرگیجه به کارگردانی بهرنگ توفیقی , نقد جالب و خواندنی سریال ایرانی جدید سرگیجه: امیدوار کننده در ابتدا

نقد سریال سرگیجه

نقد سریال سرگیجه

نگاهی به سریال درام / خانوادگی سرگیجه به کارگردانی بهرنگ توفیقی , نقد جالب و خواندنی سریال ایرانی جدید سرگیجه: امیدوار کننده در ابتدا

 

سرگیجه، نام جدیدترین سریال نمایش خانگی به کارگردانی بهرنگ توفیقی است که از روز 26 دی ماه 1401 آغاز به پخش کرده است. یک سریال رازآلود. شما می توانید به وسیله وبسایت کول دانلود جهت دانلود و یا تماشای این سریال اقدام کنید. لازم به ذکر است که این سریال ساعت 20:00 دوشنبه هر هفته در سایت کول دانلود پخش می شود.

در سریال سرگیجه حامد بهداد, رعنا آزادی ور, هومن سیدی, شبنم مقدمی, هادی حجازی فر, علی عمرانی, مهراوه شریفی نیا, پیام دهکردی, ژرژ هاشم زاده, فرید سجادی حسینی، عرفان ناصری، مریم شیرازی به ایفای نقش پرداخته اند.

پیمان بعد از یک سوتفاهم خانوادگی با کامران درگیر می شود. گمان ها به این سمت می رود که پیمان کامران را کشته. ماجرایی که شاید به قیمت زندگی پیمان تمام شود.

 

 

نقد و بررسی سریال سرگیجه

سام بهشتی

 

نوشتن درباره یک سریال بعد از پخش دو قسمت، منطقی نیست و بر اساس تعاریف و سنت رایج نوشتن درباره سریال به طور فنی باید بعد از گذشت چند قسمت باشد تا قصه و شخصیت پردازی شکل بگیرد.

اما در این میان و انبوه تولیدات نا امید کننده در پلتفرم های مختلف در این سال ها، برخی از تولیدات یک سر و گردن بالاتر هستند که می شود به لحاظ فُرم و محتوا آن را تحلیل کرد.

تعداد این مجموعه های با کیفیت در این سال ها خیلی کم بوده است. سرگیجه که به تازگی پخش شده است، در گام اول و آغاز امیدوار کننده پیش رفته است و مهم ترین ویژگی اش این است که از قصه جوندار و محکمی بهره می برد.

شخصیت ها بی پایه و اساس نیستند و در همان ابتدا مخاطب بلاتکلیف نیست که با چه کاراکتر هایی مواجه است. روایتی که ارایه می کند از دل ⁧‫جامعه امروز بیرون آمده است.جنس بازى ها و چینش ترکیب بازیگرانش مبتنی بر شخصیت پردازی اصولی و منطقی اش است و همین نکته بیانگر این است که نویسنده آگاهانه؛ روی کاغذ شخصیت هایش را خلق کرده است.

حامد بهداد حضور تازه و با طرواتی دارد و رعنا آزادی ور یک شخصیت نو در شیوه بازیگری اش خلق کرده است که با نقش های قبلی اش که در ذهن مخاطب هنوز زنده است، تفاوت اساسی دارد.

بهرنگ توفیقی سال ها است که در سریال سازی اش رگ خواب مخاطبش را می شناسد اما این جنس از قصه گویی و سریال سازی و نحوه کارگردانی اش عیار دار است و در این دو قسمت که از پخش گذشت ثابت کرد، فُرم و لحن کارگردانی اش نسبت به گذشته تغییرات اساسی کرده و این قصه به جهان ذهنی اش بیشتر نزدیک است.

سرگیجه یک غافلگیری و یک بازیگر جذاب با گریم متفاوت دارد، پیام دهکردی حضورش قیمتی است که باید منتظر ماند که در ادامه؛ شخصیت او با چه چالش هایی مواجه خواهد شد؟ سرگیجه در آغاز امیدوار کننده بود و شاید در ادامه هم شگفت انگیز باشد.

 

 

دانلود سریال سرگیجه

> دانلود سریال سرگیجه

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5473 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟