پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

نقد سریال هفت

نقد سریال هفت

نگاهی به درام جنایی هیجان انگیز هفت به کارگردانی کیارش اسدی زاده , نقد جالب و خواندنی سریال ایرانی جدید هفت: یک تریلر کوبنده و با نشاط !

 

هفت – Seven محصول سال 1399 که از 23 آبان ماه 1402 به وسیله وبسایت کول دانلود در شبکه نمایش خانگی پخش شد، به تهیه کنندگی، نویسندگی و کارگردانی: کیارش اسدی زاده تولید و ساخته شده است. شما می توانید به وسیله وبسایت کول دانلود جهت دانلود و یا تماشای این سریال اقدام کنید. لازم به ذکر است که این سریال ساعت 08:00 سه شنبه هر هفته در این سایت پخش می شود.

در سریال هفت  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  , مهدی هاشمی, پانته آ بهرام,مه لقا باقری به ایفای نقش پرداخته اند!

 

 

نقد و بررسی هفت / نظرات درباره سریال هفت

نقد شماره 1: یک تریلر کوبنده و با نشاط

 

قسمت اول سریال هفت به کارگردانی کیارش اسدی زاده پس از انتظار بسیار طولانی بالاخره از راه رسید و مخاطبین در این هفته به تماشای آن نشستند. علاقمندان برای تماشای این سریال از طریق سایت کول دانلود می توانند اقدام کنند.

هفت از سریال های پربازیگر و پرستاره نمایش خانگی است. سریالی که درباره هفت جوان دانشجو است که برای درآمد بیشتر تصمیم می گیرند اغذیه فروشی سیار راه بیندازند. از همین مسیر پایشان به یک مهمانی بزرگ باز می شود و زندگی شان تغییر می کند. قسمت اول سریال بیشتر از همه روی معرفی این هفت جوان و البته شخصیت خان با بازی مهدی هاشمی تمرکز دارد و سایر شخصیت ها با بازی علی مصفا، نیکی کریمی، هانیه توسلی،پانته‌آ بهرام، امیر جعفری و بابک حمیدیان صرفا با ماشین‌های مدل‌بالایشان وارد مهمانی می‌شوند و در این قسمت نقش خاصی ندارند. کیارش اسدی‌زاده در قسمت اول این سریال هم به شیوه «کرگدن» وارد عمل شده و در پایان قسمت اول، شخصیت‌هایش را پس از معرفی با بحران روبه‌رو می‌کند.

کیارش اسدی زاده سال 1398 سریال کرگدن را برای شبکه نمایش خانگی ساخت. در آن سریال هم با چند جوان روبه‌رو بودیم که به واسطه مهارت‌هایشان وارد چالش آدرنالین می‌شدند و این سرآغاز رفاقت میان آنها و البته قرار گرفتن‌شان در ماجرایی عجیب بود.

در نقطه شروع قسمت اول سریال «هفت» با چند جوان مواجه می‌شویم که با لباس‌های زندان، درحالیکه دستبند به دست دارند همراه پلیس از ماشین پیاده می‌شوند. بعد با فلاش‌بک به گذشته می‌رویم و در یک پیک‌نیک دانشجویی با همان چهره‌ها روبه‌رو می‌شویم که ظاهرا رفاقت چندانی باهم ندارند و صرفا درحال آشنایی هستند.

بعد از این معرفی اولیه دوربین روی زندگی تک‌تک آنها و روابطی که دو به دو باهم دارند زوم می‌کند و ماجرای شکل‌گیری رفاقت هفت نفره‌شان نیمی از قسمت اول را به خود اختصاص می‌دهد. از اینجا به بعد است که ماجرا یک مقدار چالشی‌تر پیش می‌رود و نهایتا در یک ربع پایانی بحران اصلی شکل می‌گیرد. معرفی شخصیت‌ها و روابطی که با هم دارند در این قسمت به‌خوبی انجام می‌شود. البته که در بخش‌هایی ریتم داستان کند می‌شود اما به عنوان قسمت اول قابل پذیرش است و خسته‌کننده نمی‌شود.

«نازنین بیاتی» یکی از اعضای گروه «هفت» است. گروهی که در طول داستان با یک بحران جدی مواجه می‌شوند.
از میان هفت بازیگر اصلی این گروه هفت، چهره مینا ساداتی، نازنین بیاتی و حدیث میرامینی برایمان آشناست و سایر بازیگران هم در کنار این سه شخصیت به ما معرفی می‌شوند که هنوز زود است بتوانیم درباره جنس بازی و میزان تسلط‌شان روی نقش اظهارنظری کنیم.

با ورود هفت بازیگر اصلی به مهمانی بزرگ فردی که به عنوان خیر معرفی می‌شود، با مهدی هاشمی هم آشنا می‌شویم؛ مرد ثروتمندی به نام «خان» که گویا صاحب مرکزی آموزشی با شعار حمایت از جوان‌هاست و این مهمانی را برگزار کرده.

اواسط مهمانی ماشین‌های مدل‌بالایی را می‌بینیم که یکی‌یکی سر می‌رسند و بازیگران مطرح سریال از جمله علی مصفا، نیکی کریمی، هانیه توسلی،پانته‌آ بهرام، امیر جعفری و بابک حمیدیان از آنها پیاده می‌شوند و به سمت مهمانی می‌روند. آنها صرفا در این قسمت از مقابل دوربین رد می‌شوند و بازی خاصی ندارند اما دست‌کم مشخص می‌شود نقش همه‌شان به آن مهمانی ربط پیدا می‌کند.

مهدی هاشمی در «هفت» نقش آدم خیری به نام «خان» را بازی می‌کند.
«هفت» با پایانی شوکه‌کننده مخاطبان را در انتظار قسمت دوم می‌گذارد. بعد از اتفاق‌های عجیب شب مهمانی و صحنه وحشتناکی که هریک از آنها اول صبح در همان عمارت تجربه می‌کنند، داستان به سمت‌وسوی دیگری می‌رود و قسمت اول در همین نقطه به پایان می‌رسد. حالا باید منتظر بود و دید ارتباط میان این گروه با شخصیت‌های معرفی شده در مهمانی به کجا خواهد رسید.

خلاصه داستان اپیزود 1 سریال هفت

 

 

 

 

 

دانلود سریال هفت

دانلود سریال هفت

4/5

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5473 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

دیدگاه ها

( 5 )

  1. امین
    امین

    تا قسمت یازده اومده ،بعد این قسمت که هر سه شنبه پخش میشد دیگع خبری ازش نشد ، ببینده رو تو انتظار قرار داادن این چه وضعه سریال پخش کردنه

  2. دوزاری ترین فیلمی که میشه دید همینه.حیف چشم و وقتی که بزاری رو این چرت و پرتا

  3. اسی
    اسی

    چرت ترین سریالی که دیدم .. قسمت اول رو دیدم فک میکردم سریال خوبی باشه تا اینکه به قسمت سوم رسیدم و متوجه شدم اصلا ارزش وقت گذاشتن نداره .. همه چی کپی شده از فیلمها و سریال های دیگه هست

  4. مهین
    مهین

    داستان بسیار کلیشه است و موضوع تکراری هست. حرفها و دیالوگها خیلی لوس و زیادی رمانتیک که به دل میزنه . بخصوی اون زن و شوهر اول فیلم. قسمت اولش رو دیدم خیلی خورد تو ذوقم انتظار یه داستان جدید قوی رو داشتم. ری اکشن های و حرفهای زیادی.معلومه فقط برای پول ساخته شده

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟