پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

دانلود فصل دوم انیمه نمیخواهم آسیب ببینم 2023

دانلود انیمه نمیخواهم آسیب ببینم 2023 زبان اصلی با لینک مستقیم کیفیت بالا عالی بلوری و کم حجم دانلود فصل دوم انیمه نمیخواهم آسیب ببینم 2023+2023 I Don't Want to Get Hurt/ زمان پخش

خلاصه داستان: Kaede Honjō با اصرار دوستش شروع به پخش VRMMORPG NewWorld Online با نام Maple می کند. میپل که نمی‌ خواهد صدمه ببیند، انتخاب می‌ کند که یک کاربر سپر با حداکثر آمار دفاعی باشد و به هر امتیازی که در بازی کسب می‌ کند فقط سطح دفاعی خود را افزایش می‌ دهد. در نتیجه، او با سرعت پایین پا و بدون جادو باقی می ماند، اما دفاع بالای او به او اجازه می دهد تا اکثر ضربه ها را بدون آسیب رساندن تحمل کند. این، همراه با تفکر خلاق در سطح پایه، به او اجازه می دهد تا دستاوردهای غیرمنتظره ای در بازی، ماموریت ها و رویدادهای آن داشته باشد. با انجام این کار، او تمام انواع مهارت های غیرمنتظره را به دست می آورد و به یکی از قوی ترین بازیکنان بازی تبدیل می شود... که شما می توانید این انیمه را از سایت کول دانلود دریافت نمایید.

دانلود رایگان فصل دوم انیمه I Don’t Want to Get Hurt 2023

دانلود فصل دوم انیمه نمیخواهم آسیب ببینم 2023

دانلود انیمه نمیخواهم آسیب ببینم زیرنویس چسبیده

دانلود سریال خارجی 2023 I Don’t Want to Get Hurt

 

محصول: 2023 | زمان: 24 Min | پخش کننده: کول دانلود

اپیزودها: — | ژانر: اکشن , کمدی |حجم: 400 مگابایت

*بازبینی شده | مناسب جهت تماشا در جمع گرم خانواده

 

خلاصه داستان

Kaede Honjō با اصرار دوستش شروع به پخش VRMMORPG NewWorld Online با نام Maple می کند. میپل که نمی‌ خواهد صدمه ببیند، انتخاب می‌ کند که یک کاربر سپر با حداکثر آمار دفاعی باشد و به هر امتیازی که در بازی کسب می‌ کند فقط سطح دفاعی خود را افزایش می‌ دهد. در نتیجه، او با سرعت پایین پا و بدون جادو باقی می ماند، اما دفاع بالای او به او اجازه می دهد تا اکثر ضربه ها را بدون آسیب رساندن تحمل کند. این، همراه با تفکر خلاق در سطح پایه، به او اجازه می دهد تا دستاوردهای غیرمنتظره ای در بازی، ماموریت ها و رویدادهای آن داشته باشد. با انجام این کار، او تمام انواع مهارت های غیرمنتظره را به دست می آورد و به یکی از قوی ترین بازیکنان بازی تبدیل می شود… که شما می توانید این انیمه را از سایت کول دانلود دریافت نمایید.

درباره این انیمه

انیمه نمیخواهم آسیب ببینم (Bofuri: I Don’t Want to Get Hurt, So I’ll Max Out My Defense) یک انیمه ژاپنی در ژانر اکشن، ماجراجویی، کمدی، فانتزی و علمی تخیلی محصول 2023 و به کارگردانی میرای میناتو میباشد. این انیمه از 8 ژانویه 2020 در قالب 12 منتشر شد. فصل دوم این انیمه از 12 ژانویه 2023 پخش خود را اغاز کرد.

پس از یک دعوت مشتاقانه از طرف دوستش، Kaede Honjou با اکراه موافقت می کند که New World Online را امتحان کند: یک VRMMO بسیار محبوب که توسط هزاران نفر در سراسر ژاپن بازی می شود. او با نام شخصیت درون بازی خود Maple، سفر خود را آغاز می کند. او به عنوان یک مبتدی کامل در چنین بازی هایی، تمام امتیازات آماری خود را به سرزندگی اختصاص می دهد و می خواهد آسیب نبیند. میپل با هیچ امتیازی در هیچ آمار دیگری دفاع فوق العاده بالایی دارد، اما نمی تواند سریع حرکت کند یا ضربه محکمی بزند. با این حال، این برای او پایان بدی ندارد. Maple به دلیل دفاع بالای خود، مهارت های فوق العاده ای مانند Total Defense، Poison Immunity و Devour به دست می آورد. این مهارت‌ها، همراه با آیتم‌ های فوق‌ العاده قدرتمندی که به دست می‌ آورد، به او این امکان را می‌ دهد که بیشتر دشمنان را در یک ضربه از بین ببرد. تنها پس از چند روز از اجرای بازی، Maple در یک رویداد سراسری سرور، مقام سوم را به دست آورد و به عنوان بازیکنی که هم غیرقابل کشتار و هم قدرتمند است، شهرت پیدا کرد. با وجود شخصیت قدرتمندش، کید چیزهای زیادی برای یادگیری دارد. همانطور که او در بازی پیشرفت می کند، با دوستان و آشنایان جدیدی ملاقات می کند و به او کمک می کند سطوح و رویدادهای جدید را تکمیل کند. در تمام ماجراجویی‌ هایش، او حتی ممکن است مهارت‌های دیوانه‌ کننده دیگری را که فراتر از همه انتظارات است، به دست آورد.

زمان پخش

12 ژانویه 2023


 

لینک های نمیخواهم آسیب ببینم با زیرنویس چسبیده

قسمت 01:

دانلود کیفیت BLURAY

دانلود کیفیت HQ1080

دانلود با کیفیت 1080

دانلود با کیفیت 720

دانلود با 

لینک پخش آنلاین

 

لینک ها به زودی و پس از انتشار، درج خواهند شد

جهت آگاهی از آپلود به تلگرام یا اینستاگرام ما بپیوندید

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 4974 مطلب )

ادمین (زهرا)

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟