پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

واکنش هدیه تهرانی به رقص و آوازخوانی صادق بوقی

رقص و آواز خواندن صادق بوقی

حمایت هدیه تهرانی، احسان علیخانی و جمعی از هنرمندان و بازیگران از صادق بوقی کسی که کلیپ رقص و آوازش در بازار ماهی فروشان رشت مشهور شد

رقص و آواز خواندن صادق بوقی

صادق بوقی کیست؟

صادق بنا متجدد معروف به صادق بوقی، زاده 1332 در رشت است. وی از سال 1399 در بازار رشت شروع به رقصیدن و آواز خواندن کرد و پس از منتشر شدن ویدیوهای او در فضای مجازی درمیان زبان ها افتاد. او بخاطر رفتار خوب و مهربانانه اش در میان مردم رشت محبوب است و سال ها به عنوان بوقچی و تبلیغاتچی در کنار تیم های فوتبال شمالی فعالیت می کرد که به همین علت لقب «صادق بوقی» را به او داده اند. او در حال حاضر در بازار ماهی فروشان مشغول به کار است.

صادق بوقی در طی مصاحبه ای گفت: من 70 سال سن دارم، فقط شادی مردم را می خواهم و ایران را هم دوست دارم. من 50 سال برای فوتبال بوق زدم اگر عمری بماند 10 سال هم برای ایران بوق میزنم، چون من یک ایرانی واقعی هستم.

بنابرگزارش کول دانلود ، صادق بوقی به دنبال ویدیوهایی که از رقصش در بازار رشت در اینستاگرام منتشر شده با حواشی زیادی همراه شد که منجر به احضار او به دادگاه و مسدود شدن صفحه اینستاگرامش شد.

 

واکنش ها به برخورد قضایی با صادق بوقی

پس از وایرال شدن آهنگ خواندن صادق بوقی، بسیاری از کاربران با انتشار ویدیوهایی از رقص های گروهی، حمایت خود را از او اعلام کردند. خبر دستگیری او واکنش های بسیاری توسط هنرمندان و چهره های شاخص سیاسی، اجتماعی و فرهنگی را به دنبال داشت.

احسان علیخانی با انتشار یک استوری در پیج شخصی خود به ماجرای صادق بوقی واکنش نشان داد.

استوری احسان علیخانی درباره صادق بوقی

هدیه تهرانی در پی رقص و آواز خوانی صادق بوقی، با کلیپی که به تازگی از او منتشر شده عکس العمل جالبی را نمایان کرد که در مدت زمان کوتاهی مورد توجه همگان قرار گرفت.

این کلیپ از هدیه تهرانی توسط محمد مهیمنی، عکاس و فیلمبردار، منتشر شده و وی در ارتباط با آن افزود: امروز رفتم یک سر به هدیه تهرانی بزنم از فضای مجازی چند وقتی دور بود. کلیپ های صادق بوقی و شادی مردم رو بهش نشون دادم و عکس العملش برام جالب بود.

 

سینا مهراد نیز با انتشار کلیپی از ورزش خود با این آهنگ حمایت خود را از صادق بوقی اعلام کرد.

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 55 مطلب )

ادمین (ویولنیست)

لیلا هستم. ۲۲ سالمه و نویسنده حواشی و اخبار سینمایی در سایت کول دانلود. علاقه زیادی به فیلم و سریال دارم و ژانر تاریخی و ژانر اکشن از ژانرهای مورد علاقم هستن.

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟