پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

ویلای ساحلی بالاتر از فسیل و هتل رکورد فروش در روز اول اکران را شکاند

ویلای ساحلی بالاتر از فسیل و هتل رکورد فروش در روز اول اکران را شکاند عجیب و باور نکردنی: فیلم کمدی ویلای ساحلی با بازی رضا عطاران رکورد فروش سینما در روز اول اکران را شکاند؛ حتی بیشتر از فسیل و هتل!!

دانلود کامل فیلم ویلای ساحلی

ویلای ساحلی بالاتر از فسیل و هتل رکورد فروش در روز اول اکران را شکاند

عجیب و باور نکردنی: فیلم کمدی ویلای ساحلی با بازی رضا عطاران رکورد فروش سینما در روز اول اکران را شکاند؛ حتی بیشتر از فسیل و هتل!!

 

 

اثر تازه کیانوش عیاری یعنی ویلای ساحلی دیروز توانست در نخستین روز اکران خود در سینما ها 9250 بیننده را به جلو پرده جادویی بکشاند و به این ترتیب به آمار فروش بالای 510 میلیون تومان برسد. این رکورد پیش تر برای 2 فیلم محبوب و پرفروش پساکرونایی سینمای ایران یعنی فسیل ، 360 میلیون با 9200 مخاطب (نخستین نمایش در روز پنج شنبه) و هتل با 415 میلیون و 7400 مخاطب بوده است.

بدین‌ ترتیب ویلای ساحلی موفق شد تا در نخستین گام، بیشترین فروش و استقبال مخاطب روزانه سینمای ایران طی 4 سال اخیر را به نام خود ثبت کند.

 

 

اندکی درباره فیل ویلای ساحلی

شاید در یکی دو دهه اخیر این جمله را شنیده باشید که حضور رضا عطاران تضمین فروش هر فیلم سینمایی است. به نظر می رسد که عوامل سازنده فیلم ویلای ساحلی نیز این نکته را دریافته و یک بار دیگر به سراغ این تکنیک رفته اند ولی در کنار عطاران، پژمان جمشیدی را هم گذاشته اند تا احتمال موفقیت این فیلم با حضور این زوج کمدین پرطرفدار بیشتر از پیش شود. حتی کستینگ خوب این فیلم به همین جا نیز ختم نمی شود و در کنار این دو هدیه تهرانی نیز حضور دارد. کسی که این اواخر بسیار کم کار تر شده است و به هر پروژه ای بله نمی گوید. ولی در این جا پای کیانوش عیاری در میان است و پروژه با سایز آثار تفاوت اساسی دارد.

 

مراحل ساخت ویلای ساحلی بسیار پرتلاطم و زمان بر بود. در سال 1400 با اخذ پروانه ساخت خبر از استارت این پروژه بود ولی به دلیل پاندمی کرونا این اتفاق رخ نداد و زمان بیشتری تلف شد تا این که از اواخر مهر 1401 ویلای ساحلی که تا پیش از آن “رکر” نام داشت جلوی دوربسن رفت. ویلای ساحلی با تهیه کنندگی رضا رخشان و نویسندگی و کارگردانی کیانوش عیاری تولید شده است. در نهایت ویلای ساحلی از تاریخ 15 آذرماه وارد چرخه اکران سینمای کشور شد.

 

چه بازیگرانی در ویلای ساحلی حضور دارند؟

 ,  ,  ,  ,  , مهران رجبی بازیگران این فیلم سینمایی را تشکیل داده اند.

زوج عطاران و جمشیدی برای تماشایی شدن این اثر کافی ست ولی در کنار این دو حضور هدیه تهرانی نیز جذابیت خاصی به این فیلم داده است.

 

داستان ویلای ساحلی درباره چه چیزی ست؟

این فیلم داستان خانواده ای روستایی را روایت می کند که به عنوان سرایدار قرار است برای 6 ماه از یک ویلا نگهداری کنند. چاوش، صاحب ویلا، قرار است برای دانشگاه رفتن دخترش 6 ماه در خارج از ایران زندگی کند و ویلا را به یونس (پژمان جمشیدی) و همسرش (ریما رامین فر) می سپارد و آن ها با 3 فرزندشان به ویلا نقل مکان می کنند، اما برادر زن یونس (رضا عطاران) با ورود به خانه داستان هایی را رقم می زند.

 

زمان اکران ویلای ساحلی چه موقع است؟

ویلای ساحلی به کارگردانی کیانوش عیاری از 15 آذر ماه 1402 در سراسر سینماها کشور اکران شد

 

 

لینک تیزر

 

 

 

دانلود فیلم ویلای ساحلی

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5473 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟