پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

بنا بر گزارش کول دانلود ، گناه فرشته همچنان در فیلیمو منتشر خواهد شد و از 16 اسفند شاهد انتشار افعی تهران از فیلم نت خواهیم بود. با پایان داوینچیز فعلا خبری از انتشار سریال های جدید

نماوا در دسترس نیست.

محبوبه شب، سووشون، جنگل آسفالت و بازنده از سریال هایی هستند که قرار است در پلتفرم ها منتشر شوند اما هنوز خبری از زمان انتشار آن ها منتشر نشده است.

 

فیلم نت

این اواخر دو سریال مرداب به کارگردانی برزو نیک نژاد و دفتر یادداشت به کارگردانی کیارش اسدی زاده، از پلتفرم فیلم نت پخش می شدند. مرداب 25 بهمن و دفتر یادداشت نیز 11 اسفند به پایان رسید.

از 16 اسفند سریال افعی تهران به کارگردانی سامان مقدم با بازی پیمان معادی، سحر دولتشاهی، آزاده صمدی، پژمان جمشیدی، مریلا زارعی و … از طریق این پلتفرم منتشر خواهد شد.

 

نماوا

روز سه شنبه 8 اسفند آخرین قسمت سریال داوینچیز منتشر شد و نماوا سریالی برای پخش ندارد. پیش از داوینچیز، دو سریال شبکه مخفی زنان و شریک جرم را منتشر می کرد اما اکنون با به پایان

رسیدن داوینچیز جایگزینی برای آن ندارد. دو سریال سووشون به کارگردانی نرگس آبیار و جنگل آسفالت به کارگردانی پژمان تیمورتاش در نماوا آماده انتشار هستند اما زمان دقیق پخش آن ها

مشخص نیست.

 

فیلیمو

با به پایان رسیدن نیسان آبی 2 به کارگردانی مسعود اطیابی در 9 اسفند، فیلیمو تنها سریال گناه فرشته به کارگردانی حامد عنقا را در حال پخش دارد. از سریال های آماده پخش برای این پلتفرم

می توان به بازنده به کارگردانی امین حسین پور و فصل سوم زخم کاری اشاره کرد.

امین حسین پور بعد از سریال کوتاه درمانگر، این بار با بازیگرانی چون علیرضا کمالی، صابر ابر، سارا بهرامی، صدف اسپهبدی، رویا جاویدنیا، پیمان قاسم خانی و … به نمایش خانگی می آید.

سریال های برای آخرین بار به کارگردانی تینا پاکروان و هزار و یک شب به کارگردانی مصطفی کیایی برای این پلتفرم در دست تولید هستند.

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 55 مطلب )

ادمین (ویولنیست)

لیلا هستم. ۲۲ سالمه و نویسنده حواشی و اخبار سینمایی در سایت کول دانلود. علاقه زیادی به فیلم و سریال دارم و ژانر تاریخی و ژانر اکشن از ژانرهای مورد علاقم هستن.

برچسب ها :

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟