پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

اولین سریال شبکه نمایش خانگی که پیمان معادی قبول کرد در آن بازی کند!!

حضور پیمان معادی در نمایش خانگی برای اولین بار

افعی تهران یک نمایش خانگی به نویسندگی پیمان معادی و کارگردانی سامان مقدم است که در قالب طنز به معضلات جامعه می پردازد و گویا این سریال مناسب سنین بالای ۱۵ سال است.

حضور پیمان معادی در نمایش خانگی برای اولین بار

اولین سریال شبکه نمایش خانگی که پیمان معادی قبول کرد در آن بازی کند!!

حضور پیمان معادی در نمایش خانگی برای نخستین بار

 

بنابر گزارش کول دانلود ، پیمان معادی، بازیگر وسواسی که در هر پروژه حاضر به بازی نمی شود و گزیده کار نیز است برای نخستین بار نقش آفرینی در یک سریال نمایش خانگی را پذیرفته است. علاقمندان و هواداران این بازیگر سخت در انتظار نام این سریال هستند که در این پست به بررسی این نکته خواهیم پرداخت. از قضا این سریال به فیلمنامه خود او تنظیم شده است و حتی قرار بود کارگردانی نیز بر عهده معادی باشد.

پیش تر فیملنامه های قوی از او مثلا در آواز قو ، کما ، عطش ، کافه ستاره و آخرین آن ها نیز بمب یک عاشقانه دیده بودیم که از جمله آثار موفق و محبوبی بود که پخش شد و بسیار نیز مورد توجه مخاطبین قرار گرفت.

 

حال قرار ایت که سریال افعی تهران با هنرآفرینی وی پخش شود. این اثر یک سریال نمایش خانگی به نویسندگی پیمان معادی و کارگردانی سامان مقدم است که در قالب طنز به معضلات جامعه می پردازد و گویا این سریال مناسب سنین بالای 15 سال است.

گویا قرار بر این بوده که پیمان معادی خود کارگردانی این سریال را برعهده بگیرد ولیکن؛ به علت حضور زیاد وی در این سریال و به عنوان شخصیت اصلی، کارگردانی این اثر را به سامان مقدم واگذار کرد که این اولین اثر سامان مقدم در نمایش خانگی خواهد بود.

بنابر اخبار واصله، بازیگران سرشناسی چون؛ پیمان معادی، سحر دولتشاهی، امین حیایی، پژمان جمشیدی، مهران مدیری، نوید محمد زاده و ویشکا آسایش در سریال افعی نقش دارند که پیمان معادی، سحر دولتشاهی و پژمان جمشیدی از بازیگران اصلی این سریال بشمار می روند.

سریال افعی تهران هم اکنون در مرحله فیلمبرداری است و تیزر آن پخش نشده است. انتظار می رود که افعی تهران در دی یا بهمن ماه از رسانه کول دانلود پخش شود!

 

این سریال در ژانر کمدی سیاه و با نویسندگی پیمان معادی و پویا مهدوی زاده، از جمله سریال های پرستاره و جنجالی امسال می باشد که قرار است به زودی پخش شود! نکته جالب توجه فیلمنامه این اثر است که به قلم پیمان معادی نوشته شده است. آثاری که به نویسندگی معادی تولید شده اند همیشه بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. همچنین حضور پرشمار و ترافیک ستارگان و بازیگران درجه یک این سریال نیز برگ برنده دیگر آن است و البته از کارگردانی افعی تهران هم که با سامان مقدم است نمی توان به سادگی گذر کرد. مقدم پیش تر فیلم های سینمایی کمدی محبوب و بسیار پرطرفدار نهنگ عنبر 1 و نهنگ عنبر 2 را ساخته بوده است.

 

 

دانلود سریال افعی تهران

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 55 مطلب )

ادمین (ویولنیست)

لیلا هستم. ۲۲ سالمه و نویسنده حواشی و اخبار سینمایی در سایت کول دانلود. علاقه زیادی به فیلم و سریال دارم و ژانر تاریخی و ژانر اکشن از ژانرهای مورد علاقم هستن.

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟