پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

نقد و بررسی فیلم تمساح خونی

5/5
نقد و بررسی فیلم تمساح خونی

نگاهی به فیلم پرفروش و محبوب تمساح خونی به کارگردانی جواد عزتی , نقد جالب و خواندنی فیلم ایرانی جدید تمساح خونی: اولین تجربه آقای کمدین گیشه! به گزارش کول دانلود ، فیلم سینمایی تمساح خونی از مهم ترین فیلم های جشنواره امسال بوده است که با استقبال خوب مخاطبین نیز همراه شده است. در این پست نگاهی داشته ایم به این فیلم جذاب و دیدنی!

در فیلم تمساح خونی بازیگرانی چون جواد عزتی, عباس جمشیدی فر, سعید آقاخانی, النازحبیبی, بهزاد خلج, شبنم قربانی, جمشید جهانزاده, رامین پورایمان, کیومرث مرادی حضور دارند.

نقد فیلم تمساح خونی

 

 

نقد شماره 1 تمساح خونی

اولین تجربه آقای کمدین گیشه!

 

جواد عزتی که چند سالی است توانسته به عنوان بازیگر نقش‌های کمدی و جدی به جایگاه ویژه‌ای در فیلم‌ها و سریال‌ها دست پیدا کند، حالا با اولین فیلمش «تمساح خونی» وارد میدان رقابت شده تا خودش را به عنوان یک کارگردان هم محک بزند. «تمساح خونی» فیلمی کمدی است که علاوه بر کارگردانی، بار اصلی بازی آن هم روی دوش خود عزتی قرار دارد. او و عباس جمشیدی‌فر، زوج جالبی را تشکیل داده‌اند و در طول مسیر داستان، موقعیت‌های کمدی متعددی را رقم می‌زنند. نگاهی داریم به ابعاد مختلف اولین تجربه کارگردانی این بازیگر محبوب.

 

عزتی با پایان داستان، فیلمش را به پایان نمی‌رساند و اجازه می‌دهد دو شخصیت اصلی بازی‌شان را کنار هم ادامه دهند. در پایان فیلم، عزتی و جمشیدی‌فر را درحالی می‌بینیم که گوشه رینگ افتاده‌اند و مدام باهم کل‌کل می‌کنند. این کل‌کل‌ها آنقدر ادامه پیدا می‌کند که آنها را به خنده می‌اندازد و وضعیتی مشابه پشت‌صحنه ایجاد می‌شود. قرار گرفتن این بخش بامزه در پایان فیلم باعث شده مخاطبان با حال‌وهوای خوشی از سالن خارج شوند و تمهید جالبی است برای تیتراژ پایانی.

 

عزتی در «تمساح خونی» برای اولین بار در جایگاه یک کارگردان پشت دوربین قرار گرفته و در عین‌حال، ایفاگر نقش اصلی فیلمش شده است. این مساله کار را برای یک کارگردان تازه‌کار سخت می‌کند. عزتی یکی از دو بازیگر نقش اصلی است و طبیعتا جز سکانس‌هایی که عباس جمشیدی‌فر در آن ها به تنهایی بازی دارد، در سایر بخش‌ها هم بازی می‌کند و هم کارگردانی.

 

یکی از ویژگی‌های مهم فیلم به انتخاب بازیگران برمی‌گردد. عزتی از میان تمام گزینه‌های موجود برای ایفای نقش بازیگر زوج خودش در فیلم، دست روی عباس جمشیدی‌فر گذاشته است؛ بازیگری که عزتی با او رفاقتی دیرینه دارد. هر بازیگر دیگری با شهرتی بالاتر هم می‌توانست در این کمدی کنار عزتی قرار بگیرد و تضمین گیشه را بالاتر ببرد اما عزتی با این انتخاب علاوه بر اهمیت دادن به رفاقتش، از پتانسیل‌های بازی جمشیدی‌فر هم به نفع جذابیت فیلمش استفاده کرده است.

 

«تمساح خونی» با اینکه روی الگوی متفاوتی بنا نشده اما عزتی سعی کرده است با خلق موقعیت‌های کمدی جدید، امضای خودش را روی اولین اثرش بگذارد. درواقع آنچه باعث شده فیلم مورد توجه قرار بگیرد جنس روابط میان شخصیت‌ها، تغییر مداوم جایگاه آنها نسبت به هم و خطیر شدن مداوم شرایط است. همه این موارد درحالی اتفاق می‌افتد که داستان از مسیر منطقی خود خارج نمی‌شود و عزتی در تمام مدت سعی می‌کند موقعیت‌ها را طبق روابطی علی و معلولی کنار هم بچیند. به همین دلیل هم در هیچ نقطه‌ای احساس نمی‌کنیم به بهانه کمدی بودن اثر، اتفاقی بدون منطق درحال رخ دادن است.

 

 

 

 

> دانلود فیلم تمساح خونی

5/5

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5473 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟