پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

بهترین ارزهای دیجیتالی که چند 10 برابر میشن در سال 2024

1/5
بهترین ارزهای دیجیتالی که چند 10 برابر میشن در سال 2024

بولران در پیشه، جا نمونی! | می خوای سرمایه اتو در کمتر از یک سال ده ها برابر کنی؟ | پس این پستو به هیچ وجه از دست نده +مشاوره و راهنمایی ارزهای با بیشترین رشد و سوددهی

خب همان جور که شاید کم و بیش بدانید هاوینگ و پس از آن بولران در پیش است و بازار کریپتو جهش بسیار بزرگی را در پیش خواهد داشت. این به ما فرصت ویژه ای را می دهد تا به این مارکت ورود کنیم و سود خود را عملی کنیم.

بزرگ ترین چالش در این وضعیت، پیدا کردن نقطه ورود مناسب است. دقیقا در چه زمانی باید ورود کنیم به مارکت که بتوانیم در رنج قیمتی خوب، خرید های خود را ثبت کنیم؟ ارز های مستعد رشد کدام ها هستند؟

چه ارزهایی را و در چه قیمتی باید بخریم؟ سبد خرید ما باید شامل چه کریپتوکارنسی هایی باشد؟

 

بهترین زمان ورود به مارکت

پس از 17 ژانویه و 2024 و خبر تایید ETF های بیت کوین، شامل رشد چشمگیری در این ارز دیجیتال بودیم. دلیل چه بود؟ صندوق های ای تی اف، حجم بسیار بالایی از خرید را همه روزه ثبت می کنند. این صندوق ها یک چهارم از بیت کوین هایی که روزانه ماین می شوند را خریداری کرده اند و همین باعث شد که بیت کوین 38 هزار دلاری تا 73 هزار دلار هم برسد! آن هم در این زمان کوتاه 2 ماهه!

پس از این رشد و افزایش قیمت طبق عادت و سنت مارکت که ما همیشه 2-3 هفته پیش از هاوینگ، اصلاح و ریزش های داریم (زمان دقیق هاوینگ مشخص نیست ولی با میزان ماینینگ فعلی تاریخی بین 26 فروردین تا 9 اردیبهشت باید باشد) و این زمان، فرصت دوباره ای برای ورود به مارکت است.

این ریزش چند روزی است که اتفاقا آغاز شده است و قیمت بیت کوین را حتی تا ناحیه 60 هزار دلار هم پایین آورد. پس در اصلاح های پیش رو می توانیم ورود کنیم. باز هم این فرصت ها به وجود خواهد آمد و احتمالا چند ریزش دیگر در پیش داریم.

 

ارزهای با بیشترین رشد در بولران 2024

 

چه ارزهایی را بخریم که بیشتر سود کنیم؟

ارزهای با بیشترین رشد در بولران 2024

ما بیشتر باید دنبال ارزهای ترند امسال باشیم. ارزهایی که سرمایه های بالا وارد آن ها می شوند و بنابراین بیشترین رشد را خواهند داشت. اگرچه این درست است که در زمان بولران همه ارزها رشد می کنند ولی میزان رشد متفاوت است. پس ما باید به دنبال ماکزیمم سود باشیم. پیش بینی می شود که همگی ارز ها از 5 تا 100 برابر شوند!

برای این دوره ترندهای یاد شده، ارزهای حوزه هوش مصنوعی، گیمینگ و RWA می باشند که بیشترین رشد و سود را خواهند داشت. ولی این گزینه ها نباید مانع از این بشود که از سایر ارز ها غافل شویم و بهتر است که سبد خود را با تنوع بیشتری پر کنیم.

 

پیشنهاد ما این است که در کنار سه ارز اصلی یاد شده، ارزهای مستعد و با پرفرمنس قوی لایه اولی و لایه دومی و همچنین حوزه DePIN و در نهایت تعداد میم کوین (حجم پایین) را نیز در سبد خود داشته باشیم و به این ترتیب به استقبال بولران جذاب امسال برویم.

 

 

بهترین صرافی ایرانی

 

بهترین صرافی های خارجی

 

 

 

جهت مشاوره و راهنمایی بیشتر می توانید در تلگرام به ما پیام بدهید!

1/5

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5474 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟